Mikro-shpërblime, për të motivuar punonjësit. Trendi i kompanive të mëdha - Business Magazine Albania

Mikro-shpërblime, për të motivuar punonjësit. Trendi i kompanive të mëdha

~3 minuta lexim

Disa kompani po shpërndajnë shpërblime për t’i mbajtur punonjësit të lumtur, të motivuar dhe produktivë

Nëse punoni për një markë luksoze të modës, nuk ka gjasa që të merrni një çantë dore si përfitim pune. Por menaxherja e komunikimit me bazë në Londër, Jackie, fitoi një të tillë përmes sistemit të shpërblimeve të kompanisë së saj, i cili u jep punonjësve ‘pika’ të rimbursueshme për të njohur suksesin e tyre.

“Unë kurrë nuk do ta shpenzoja rrogën time për një çantë 950 £ – thjesht nuk do të mund ta detyroja veten ta bëja atë,” thotë ajo.

Jackie, e cila punon për një korporatë shumëkombëshe që nuk ka lidhje me modën, është një nga shumë punonjësit që tani marrin mikro-shpërblime nga kompanitë e tyre. Në vend të një bonusi vjetor vetëm të bazuar në një vlerësim vjetor të performancës, këta punonjës njihen gjithashtu pasi arrijnë një moment historik të rëndësishëm ose ndihmojnë kolegët.

Punëdhënësit po i drejtohen gjithnjë e më shumë këtyre programeve të mikro-shpërblimeve për të motivuar punonjësit, si dhe për të inkurajuar kulturën pozitive dhe angazhimin në vendin e punës. Së bashku me mbajtjen e punonjësve që ndihen të vlerësuar , këto përfitime mund të ndihmojnë gjithashtu kompanitë të rrisin produktivitetin dhe të mbajnë punëtorët.

Kolegët tuaj ju vlerësojnë

Programet e mikro-shpërblimeve ndryshojnë nga kompania në kompani. Disa ofrojnë stimuj në para, për shembull, por shumë përdorin sistemin e pikëve.  Ato shtohen me kalimin e kohës dhe punonjësit mund t’i blejnë ato për një gamë të gjerë dhuratash në një sërë pikash me pakicë.

Ata po përdoren në shumë lloje të ndryshme organizatash, thotë Sam Lepak, kreu i rritjes në Matter, një aplikacion me bazë në SHBA për njohjen dhe shpërblimin e punonjësve.

Në përvojën e kompanisë së tij, këto programe janë më të kërkuarat nga kompanitë në industri të tilla si teknologjia, reklamat dhe shërbimet financiare, por klientët e Matter nuk janë të kufizuar në këto fusha. Lepak shton se ai ka parë një interes të veçantë në kompanitë hibride dhe të largëta që miratojnë këto stimuj.

Pikët, shpërblimet, vlerësimet: Pse disa punëtorë po fitojnë para gjatë gjithë vitit.

Ka shumë arsye pse firmat po zbatojnë këto programe, në vend që t’i përmbahen vetëm sistemit tradicional të njohjes vjetore të punonjësve, thonë ekspertët.

Së pari, nga projektimi, këto programe mund të rrisin moralin e punonjësve pasi punëtorët ndihen të vlerësuar vazhdimisht. Në rastin e Jackie-t, ajo thotë se çanta e dorës ishte padyshim një përfitim i mirë – por njohja e lidhur me vetë shpërblimin është një pjesë e madhe e asaj që e bën programin e pikëve në kompaninë e saj kaq efektiv. Sidomos gjatë një “viti të vështirë”, thotë ajo, fitimi i pikëve nga menaxherët dhe kolegët e saj bëri një ndryshim për moralin e saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi nuk është përfundimtar, dështimi nuk është fatal, guximi për të vazhduar përpara ka rëndësi.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0