Metaverse i pandalshëm! Në një javë shiten 4 projekte 106 milionë dollarëshe - Business Magazine Albania

Metaverse i pandalshëm! Në një javë shiten 4 projekte 106 milionë dollarëshe

Metaverse

Metaverse duket se është në periudhën e artë të saj me një shpërthim të jashtëzakonshëm në shitje. Vetëm javën e fundit u shpenzua një total prej 106 milionë dollarësh në prona virtuale, me blerjet e tokës digjitale, jahteve luksoze dhe aseteve të tjera, sipas të dhënave nga DappRadar.

Sandbox, një botë lojërash në internet që lejon përdoruesit të zotërojnë parcela toke, ka mbizotëruar me numrin e shitjeve. Nga data 22 Nëntor dhe deri më 28 nëntor, platforma tërhoqi 86.56 milionë dollarë në shitje unike toke.

Në vendin e dytë ishte Decentraland, një tjetër platformë virtuale  e cila arriti të fitojë 15.53 milionë dollarë nga shitjet e parcelave dixhitale të tokës. Konkurrenti tjetër CryptoVoxels shiti tokë dixhitale për një total prej 2.68 milion dollarësh, ndërsa Somnium Space, një platformë metaverse, shiti pasuri të paluajtshme me vlerë 1.10 milion dollarë.

Javën e kaluar, blerësit shpenzuan shuma rekord parash në parcelat virtuale të tokës në metaverse, ku përdoruesit mund të luajnë lojëra, të tregtojnë asete dixhitale dhe të blejnë e shesin çdo gjë nga atlete dixhitale deri te fustanet dixhitale duke përdorur kriptomonedha.

Metaverse Group, një degë e Tokens.com, bleu tokë dixhitale për 2.43 milionë dollarë të martën e kaluar, një rekord për shitjet e pronave në Decentraland. Në të njëjtën javë, një tjetër parcelë u ble për 2.3 milionë dollarë në Axie Infinity, një platformë lojërash.

“Padyshim, toka metaverse është arritja e rradhës në hapësirën NFT. Me shifra shitjesh rekord dhe duke rritur vazhdimisht çmimet e NFT, botët virtuale janë komoditeti i ri kryesor në hapësirën e kriptove,” tha DappRadar.

Lexo: ‘Mirësevini në Decentraland’. Platforma ku metaverse ekziston prej vitesh dhe ku mund të blini prona me kripto

Javën e kaluar, katër botët kryesore virtual, tërhoqën mbi 6,000 tregtarë. Raporti tha se rritja e aktivitetit në metaverse filloi me vendimin e Facebook në fund të tetorit për t’u emëruar “Meta”,si një shenjë e angazhimit të kompanisë për të ndërtuar një botë dixhitale për përdoruesit e saj.

“Ngjarjet në Metaverse po bëhen një standard i industrisë në hapësirën e kriptove. Duke lejuar markat, artistët dhe krijuesit të shfaqin punën dhe produktin e tyre para miliona njerëzve në mbarë botën, ngjarjet virtuale në metaverse do të bëhen më të njohura,” thuhet në raport.

Vetëm këtë javë, Republic Realm shpenzoi 4.3 milionë dollarë në një parcelë toke virtuale.

Klubet sportive po angazhohen gjithashtu duke u bërë pjesë e metaverse. Sipas një deklarate ditën e martë, klubi anglez i futbollit Manchester City është bashkuar me Sony për të ndërtuar botën e tij virtuale dhe prodhuesi gjerman i veshjeve sportive Adidas tha së fundmi se ishte bashkuar me Coinbase pasi njoftoi se do të zgjeronte aktivitetet e tij në metaverse.

Themeluesit e Gemini Exchange, Tyler dhe Cameron Winklevoss, thanë se kishin blerë një parcelë toke virtuale dhe kishin mbledhur 400 milionë dollarë të cilat do t’i përdorin në ndërtimin e një metaverse të tyren.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0