Më tepër ditë pushimi për ata që nuk konsumojnë duhan - Business Magazine Albania

Më tepër ditë pushimi për ata që nuk konsumojnë duhan


Një kompani Japoneze është duke i dhënë ditë pushimi më tepër punonjësve të cilët nuk e konsumojnë duhanin. Pronari i kësaj kompanie shpreson që kjo do të jetë një strategji e burimeve njerëzore e cila do t’i frymëzojë punonjësit e tij për ta lënë duhanin. Me gjithë të drejtën, përfitimet që vijnë prej kujdesit për veten janë të dukshme.

Ndiheni më mirë, jeni më produktiv dhe në përgjithësi mund t’i shtoni gëzim punës dhe jetës suaj personale. Në firmën e marketingut Piala në Tokio, ekziston një lloj përfitimi i cili vjen prej stilit të shëndetshëm të jetesës që ju keni, veçanërisht ata të cilët nuk konsumojnë duhan, përfitojnë ditë pushimi shtesë.

Kompania këtë vjeshtë krijoi një rregull i cili i jep mundësinë punonjësve që nuk konsumojnë duhan të kenë 6 ditë pushimi më tepër në vit. Koha që i jepet pushim jo duhanpirësve është e barasvlefshme më kohën të cilën konsumuesit e duhanit shpenzojnë duke ushqyer zakonin e tyre, thuajse 15 minuta ndërprerje nga puna në ditë.

Lexoni : Puna jashtë orarit sjell vdekjen e një punonjësi në Japoni

22 % e qytetarëve japonezë e konsumojnë duhanin. Nisur nga ky fakt, por edhe sepse 35 % e punonjësve të tij janë duhanpirës pronari i Piala-s, Takao Asuka ka ndërmarrë këtë inisiativë në mënyrë që të ndikojë në reduktimin e shifrës së konsumatorëve të duhanit.

“Unë shpresoj që punonjësit të vendosin të lënë duhanin përmes stimujve, sesa nëpërmjet dënimeve apo detyrimeve” – u shpreh Takao në një intervistë për the Japan Times.

E vështirë ka qënë për 54 % të Amerikanëve të mos merrnin pushime vitin e kaluar, duke marrë parasysh se sa i duan ato pushimet, por më e vështirë kjo situatë paraqitet për Japonezët të cilët për momentin kanë një bilanc jo tepër favorizues në raportin mes punës dhe jetës. Të dhënat e 2016-ës tregojnë se 20 % e 10.000 punëtorëve japonezë punonin më tepër se 80 orë në muaj jashtë orarit të punës.

Të dhëna këto që tregojnë se ditët e pushimit për japonezët janë tepër të vlefshme dhe të nevojshme , kështuqë rregulli i vendosur nga kompania duke i dhënë 6 ditë pushimi më tepër punonjësve që nuk e konsumojnë duhanin duket të jetë tepër tundues edhe për konsumatorët e tij.

Burimi : entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0