McDonald’s do të ndryshojë “Fast Food-et” përgjithmonë


Zinxhiri më i madh i restoranteve në botë është duke u përpjekur që të vendosë shprehjen “fast” të kthehet në ushqimet e shpejta.

Shumica e njerëzve e kuptojnë se ushqimi i shpejtë nuk është ushqimi më i shëndetshëmm .

Megjithatë, ata presin që të jetë i shpejtë në shërbim.

Sepse, ju e dini, se kjo është arsyeja pse quhet “fast”.

Shumë zinxhirë si përshembull McDonald’s ka luftuar me shpërndarjen e ngadaltë të ushqimit në vitet e fundit, për shkak se ka shumë artikuj në menu. Por zinxhiri më i madh i restoranteve në botë, i cili i shërben rreth 68 milionë konsumatorëve çdo ditë në 119 vende, po përpiqet t’a ndryshojë këtë.

Për disa muaj, McDonald’s ka testuar atë që quhet “just-for-you experience” (përvojë-vetëm-për-ju). Në 200 restorante në SHBA (dhe më shumë se 2.000 në të gjithë globin), konsumatorët janë në gjendje që të porosisin direkt nga një kioskë vetëshërbimi dhe më pas një punonjës do t’ju sjellë ushqimin direkt në tavolinë.

Të enjten, McDonalds njoftoi se do të zgjerojë shërbimin për të gjithë 14.000 restorantet e saj amerikane.

The Wall Street Journal raporton:

Shefi ekzekutiv i McDonald Steve Easterbrook, duke folur në një McDonald’s në lagjen Tribeca në New York të enjten, tha se kompania ka pritur gjatë që konsumatorët t’i përshtaten modelit të saj të biznesit, pra të porositjes në sportel dhe pastaj të presin për të marrë ushqimin e tyre. Por, ai tha: “Ne do të përshtasim biznesit tonë për klientët.”

“Si një baba me dy fëmijë të vegjël, unë jam konsumator i çdo zinxhiri të fast-foodeve . Gruaja ime dhe unë përpiqemi të shmangim McDonald’s kur është e mundur, por si shumë prindër të tjerë përfundojmë duke shkuar atje. Unë e kam përdorur kioskën e vetëshërbimit dhe më pëlqen shumë: Ato janë të lehtë për t’u përdorur, ulin presionin e të bërit të një zgjedhje me klientë të paduruar pas teje dhe bëjnë një ndryshim të madh në kohën e dorëzimit.”

Burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale