McDonald’s do të ndryshojë “Fast Food-et” përgjithmonë - Business Magazine Albania

McDonald’s do të ndryshojë “Fast Food-et” përgjithmonë


Zinxhiri më i madh i restoranteve në botë është duke u përpjekur që të vendosë shprehjen “fast” të kthehet në ushqimet e shpejta.

Shumica e njerëzve e kuptojnë se ushqimi i shpejtë nuk është ushqimi më i shëndetshëmm .

Megjithatë, ata presin që të jetë i shpejtë në shërbim.

Sepse, ju e dini, se kjo është arsyeja pse quhet “fast”.

Shumë zinxhirë si përshembull McDonald’s ka luftuar me shpërndarjen e ngadaltë të ushqimit në vitet e fundit, për shkak se ka shumë artikuj në menu. Por zinxhiri më i madh i restoranteve në botë, i cili i shërben rreth 68 milionë konsumatorëve çdo ditë në 119 vende, po përpiqet t’a ndryshojë këtë.

Për disa muaj, McDonald’s ka testuar atë që quhet “just-for-you experience” (përvojë-vetëm-për-ju). Në 200 restorante në SHBA (dhe më shumë se 2.000 në të gjithë globin), konsumatorët janë në gjendje që të porosisin direkt nga një kioskë vetëshërbimi dhe më pas një punonjës do t’ju sjellë ushqimin direkt në tavolinë.

Të enjten, McDonalds njoftoi se do të zgjerojë shërbimin për të gjithë 14.000 restorantet e saj amerikane.

The Wall Street Journal raporton:

Shefi ekzekutiv i McDonald Steve Easterbrook, duke folur në një McDonald’s në lagjen Tribeca në New York të enjten, tha se kompania ka pritur gjatë që konsumatorët t’i përshtaten modelit të saj të biznesit, pra të porositjes në sportel dhe pastaj të presin për të marrë ushqimin e tyre. Por, ai tha: “Ne do të përshtasim biznesit tonë për klientët.”

“Si një baba me dy fëmijë të vegjël, unë jam konsumator i çdo zinxhiri të fast-foodeve . Gruaja ime dhe unë përpiqemi të shmangim McDonald’s kur është e mundur, por si shumë prindër të tjerë përfundojmë duke shkuar atje. Unë e kam përdorur kioskën e vetëshërbimit dhe më pëlqen shumë: Ato janë të lehtë për t’u përdorur, ulin presionin e të bërit të një zgjedhje me klientë të paduruar pas teje dhe bëjnë një ndryshim të madh në kohën e dorëzimit.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0