Mark Zuckerberg i vendosur të "shërojë" botën! - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg i vendosur të “shërojë” botën!


Pasi ndau shifrat e pabesueshme të fitimeve të Mërkurën (5.38 miliardë $ të ardhura! 1.65 miliardë përdorues aktivë!), CEO i luzave me kapuç i Facebook, Mark Zuckerberg postoi një shënim duke bërë të qartë për audiencën qëllimet e tij për ta bërë këtë botë një vend më të mirë.

“Ndërsa ndihmoj botën të komunikojë është gjëja më e rëndësishme që unë bëj, ka ende shumë sfida globale për të cilat ndjej përgjegjësi që t’u gjehet zgjidhja- si për shembull ndihma për të kuruar të gjitha sëmundjet brenda fundit të këtij shekulli, përditësimi i sistemit tonë arsimor në mënyrë që të jetë i personalizuar për çdo student, dhe mbrojtja e mjedisit nga ndryshimet klimaterike,” ka shkruar ai.

Zuckerberg gjithashtu shpalli një propozim nga bordi i drejtorëve të Facebook për të nisur misionin e shërimit të botës, duke e përshkruar shkurtimisht: “Unë do të kem kontrollin e Facebook si themelues, kështuqë mund të vazhdojmë të punojmë për terma afatgjatë, dhe Priscilla dhe unë do të japim paratë tona për të financuar punë të rëndësishme më shpejt. Pikërisht tani, ka shkencëtarë, edukatorë dhe doktorë të mrekullueshëm që po bëjnë punë të mrekullueshme. Ne duam t’i ndihmojmë ata që të bëjnë një ndryshim më të madh sot, dhe jo 30 apo 40 vite më vonë.”

 

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0