Mark Kuban: 4 gjërat që çdo sipërmarrës duhet të bëjë për të lulëzuar gjatë pandemisë - Business Magazine Albania

Mark Kuban: 4 gjërat që çdo sipërmarrës duhet të bëjë për të lulëzuar gjatë pandemisë

pandemisë

Në një fjalim në Samitin Virtual të Javës Kombëtare të Biznesit të Vogël të SHBA, ylli i Shark Tank dhe pronari i Dallas Mavericks dha katër këshilla për sipërmarrësit që të kenë sukses gjatë pandemisë dhe më gjerë, nga trajtimi i kërcënimeve të sigurisë kibernetike deri tek inteligjenca artificiale.

“Drejtimi i një biznesi të vogël nuk është kurrë i lehtë, por ne këtë jetë zgjodhëm,” tha ai.

  1. Përshtatuni shpejt

Nuk është sekret që pandemia ka marrë shumë biznese me vete. Ndërsa askush nuk mund ta kishte parë ardhjen e COVID-19, tha Cuban, duke vazhduar të përshtateni me të është ajo që ju ndihmon të ecni përpara: “Mësoni gjëra të reja, sepse të mësuarit është grupi juaj kryesor i aftësive.”

  1. Komunikoni me ndershmëri dhe vërtetësi

Javën e kaluar, tha Cuban, një kompani me të cilën bashkëpunon ishte hakuar. Dikush klikoi në një link të keq, ra viktimë e një mashtrimi phishing dhe kompania humbi 500,000 dollarë nga llogaria e saj Shopify. Pra, çfarë të bëni në një situatë të tillë? “Duhet të jeni të sinqertë, duhet të komunikoni dhe duhet të ktheheni në punë,” tha ai. Ai e këshilloi kompaninë që të jetë transparente me të gjithë të prekurit ndërsa punon për t’u marrë me problemin.

Në kohë sfiduese, mund të keni probleme me zinxhirin e furnizimit, ankth për pandeminë ose probleme me punonjësit (si të gjithë të tjerët), por njerëzit do t’ju respektojnë më shumë nëse jeni autentikë dhe të sinqertë me ta për atë që po ndodh. Nëse ata ju respektojnë, ata do të duan të punojnë përsëri me ju.

Lexoni: Mark Cuban po investon në një startup që përdor IA për të krijuar avatarë ‘inteligjentë’ që mund të flasin

  1. Duajeni produktin tuaj

Shitjet janë të vështira, por janë gjithashtu thelbësore për çdo biznes. Truket për të bërë një telefonatë më objektive kur mendoni se thjesht nuk mund të shisni më, janë t’i thoni vetes se çdo “jo” ju afron më shumë me një “po” dhe ta doni produktin tuaj. Nëse keni atë dashuri dhe mendoni se ajo që po shisni do të përmirësojë jetën e të tjerëve, ju lehtë mund të gjeni motivimin e nevojshëm dhe të siguroni një model pozitiv për punonjësit dhe shitësit e tjerë në kompaninë tuaj.

  1. Jini në koherencë me të ardhmen

Kur Cuban ishte në të 20-at dhe shiste kompjuterë te njerëzit të bindur që librat e tyre funksiononin më mirë. Sot, ai ndihet njësoj për gjëra të tilla si inteligjenca artificiale dhe kriptovalutat. “Ndryshimi është i pashmangshëm,” tha ai. Ju mund të krijoni një avantazh konkurrues duke u mbështetur në teknologjinë më të fundit. Dhe ndërsa nuk keni pse të bëheni ekspert i bitcoin, për shembull, duhet të keni një kontroll se si mund të ndikojë në biznesin tuaj.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0