LinkedIn: Ne nuk do të presim që punonjësit të vijnë të punojnë në zyrë - Business Magazine Albania

LinkedIn: Ne nuk do të presim që punonjësit të vijnë të punojnë në zyrë

punonjësit

LinkedIn është kompania e fundit teknologjike që lejon punonjësit të punojnë plotësisht në distancë, ndryshe nga njoftimi i mëparshëm që kërkonte që stafi të ishte të paktën pjesërisht i bazuar në zyrë.

Drejtori ekzekutiv i platformës, Ryan Roslansky, njoftoi ndryshimin e politikës në një postim në LinkedIn, duke cituar disa mësime të reja nga muajt e kaluar, duke sugjeruar se punonjësit dëshirojnë të vendosin se ku punojnë për veten e tyre.

Roslansky vuri në dukje performancën mbresëlënëse të firmës në tremujorin e fundit, ku LinkedIn u bashkua me listën e Microsoft prej 10 miliardë dollarësh, në atë që ai e përshkroi si një dëshmi të suksesit të mënyrave të reja të punës.

Punonjësit e LinkedIn, si rezultat, tani mund të vendosin se ku duan ta bëjnë punën e tyre. “Ne i besojmë njëri -tjetrit për të bërë punën tonë më të mirë aty ku funksionon më mirë për ekipet tona dhe ne,” tha Roslansky.

“Ne kemi mësuar se çdo individ dhe çdo ekip punon ndryshe, kështu që ne po drejtohemi nga një politikë e përshtatshme për të gjithë.”

Vitin e kaluar, LinkedIn njoftoi se të punosh nga shtëpia më pak se gjysmën e kohës do të ishte standardi për shumicën e pozicioneve në të ardhmen, megjithëse kompania theksoi se udhëzimet mund të ndryshonin me kalimin e kohës.

Pritshmëria për të qenë në zyrë 50% të kohës tani është hequr, prandaj, dhe kompania pret që më shumë punonjës të jenë remote sesa para pandemisë COVID-19.

Lexoni: 6 gabimet kryesore që po bëni duke ndërtuar markën tuaj personale në LinkedIn, sipas një eksperti marke personal

Sidoqoftë, një sondazh i brendshëm zbuloi se 87% e stafit të LinkedIn do të donin të ishin në zyrë ndonjëherë, dhe Roslansky konfirmoi se më shumë investime do të bëheshin në hapësirat fizike të kompanisë, si për punën e përditshme ashtu edhe për takimet e ekipit.

Me këtë përditësim të politikave, LinkedIn është afruar me kompaninë e tij mëmë Microsoft, e cila zbuloi disa muaj më parë rregullat e reja duke u fokusuar në lejimin e punonjësve të zgjedhin të punojnë aty ku ndihen më produktivë.

Tani për tani, Microsoft po ofron shërbime në kampus për ata që dëshirojnë të kthehen në zyrë, ndërsa gjithashtu mbështet punonjësit që ndihen më rehat duke punuar nga shtëpia.

Puna në distancë ose jo duket të jetë një nga dilemat kryesore midis firmave kryesore teknologjike për momentin. Ndërsa shumica duket se kanë përqafuar nocionin e punës hibride, ka shkallë të ndryshme fleksibiliteti nga një politikë korporative në tjetrën.

Facebook, Twitter, Square dhe Salesforce të gjithë kanë konfirmuar se punonjësit e tyre do të jenë në gjendje të punojnë nga shtëpia në mënyrë të përhershme nëse dëshirojnë. Drejtori ekzekutiv i Facebook, Mark Zuckerberg tha se ai pret që gjysma e fuqisë punëtore të kompanisë të punojë në distancë brenda pesë deri në 10 vitet e ardhshme.

Në mënyrë të ngjashme, Google pret që 20% e punonjësve të tij përfundimisht do të punojnë nga shtëpia përgjithmonë, dhe kompania kohët e fundit zgjati politikën e saj vullnetare të punës nga shtëpia deri në fund të tetorit.

Lexoni: Sapo publikova artikullin tim të 200-të në LinkedIn. Ja çfarë kam mësuar

Apple, nga ana e saj, ka zgjedhur një qasje ndryshe dhe njoftoi se së shpejti do të kërkojë nga punonjësit të punojnë nga zyra të paktën tre ditë në javë.

Kjo i shtyu punonjësit të shprehin zhgënjimin e tyre në një letër të brendshme drejtuar CEO të kompanisë, Tim Cook. Ata dënuan politikën dhe argumentuan se vendimi mbi këtë duhet t’i lihet ekipeve individuale. Sipas stafit të Apple, mungesa e fleksibilitetit në udhëzimet e WFH ka qenë një çështje e vazhdueshme brenda firmës, madje ka bërë që disa prej stafit të largohen.

/zdnet

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0