Levis’Albania blen asetet e kompanisë Social DNA

Levis’Albania blen asetet e kompanisë Social DNA


Levis’Albania njoftoi se ka përfunduar blerjen e aseteve të Social DNA. Këto asete përfshijnë pronën intelektuale, të dhënat e konsumatorit, kanalet në median sociale dhe faqen e web-it, të cilat tashmë do të zotërohen nga Levi’s Albania.

Çmimi i blerjes mbetet i pazbuluar, në bazë të marrëveshjes që është bërë mes kompanive.

Social DNA ka krijuar një media sociale shumë të fortë me më shumë se 40,000 ndjekës, dhe gjithashtu ka një trafik web-i gjithmonë e në rritje. Social DNA do të ndalojë publikimin e koleksionit të ri nën pronësinë e re. Ky do të jetë një avantazh për Levi’s Albania për të rritur ndërgjegjësimin ndaj markës dhe për t’u lidhur me klientë potencialë për të depërtuar në tregun shqiptar.

I kontaktuar nga BusinessMag, Drejtori Menaxhues i Social DNA Geri Çupi thotë, “Ne jemi shumë të entuziasmuar që Social DNA po i bashkohet familjes Levi’s Albania. Skuadra do të ndihmojë Levi’s Albania në hapjen e një faqeje të re online që targeton tregun shqiptar dhe do të menaxhojë marketingun e Levi’s.”

Ndërkohë, Social DNA nuk do të lançojë më koleksione të reja. “Levi’s hap dyqanin e parë në muajin korrik dhe së shpejti do të ketë edhe prezencë online në një faqe te re,” tregon z. Çupi.

Kjo blerje është bërë përpara hapjes së dyqanit të parë Levi’s Albania në Toptani Shopping Center në Tiranë, në korrik të këtij, ku do të ofron veshje për meshkuj dhe femra dhe një kënd i veçantë me aksesorë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0