Ky ushtrim i mendimit "të qartë" mund t'ju ndihmojë të bëni zgjedhjen e duhur në vetëm pak sekonda - Business Magazine Albania

Ky ushtrim i mendimit “të qartë” mund t’ju ndihmojë të bëni zgjedhjen e duhur në vetëm pak sekonda

Inteligjenca vendimeve

Cassie Kozyrkov, lider në inteligjencën e vendimeve dhe CEO i Data Scientific, thellohet në vendimmarrjen efektive dhe rolin e saj në mes të avancimit të shpejtë të AI. Kozyrkov ndan një strategji të shpejtë që mund t’ju ndihmojë të përcaktoni vendimin e duhur.

Të gjithë keni qenë në situata ku jeni ndier të dyzuar.

Është koha për të marrë një vendim dhe ju jeni të penguar? Cila zgjedhje është e duhura? Pavarësisht nëse është një vendim i madh apo i vogël, ndjesia e “paralizës” së analizës nuk është e pazakontë, madje edhe në mesin e të ashtuquajturve “ekspertë” në bërjen e thirrjeve të vështira.

Ashtu si çdo gjë tjetër, vendimmarrja është një aftësi që mund të mësohet dhe të përmirësohet për rezultate më të mira, brenda dhe jashtë vendit të punës. Por, shumë shpesh procesit të vendimmarrjes nuk i kushtohet vëmendja e duhur. Në vend të kësaj, i lihet më të lartit në një zinxhir komandimi, i cili nuk i kupton plotësisht implikimet e një zgjedhjeje, ndonjëherë në dëm të së tërës.

“Njerëzit e trajtojnë vendimmarrjen si diçka që sapo ndodh, dhe ka gjithashtu një aspekt të tillë hierarkik në të”, shpjegon Cassie Kozyrkov, ish-shkencëtarja kryesore e vendimeve në Google dhe udhëheqëse në hapësirën e inteligjencës së vendimeve.

“Kur është kaq e lidhur me hierarkinë në krahasim me aftësinë, ju e shpërfillni pak faktin se ka aftësi që mund t’i sillni.”

Ndër të tjera ajo ka thënë:

“Inteligjenca e vendimeve është për kthimin e informacionit në veprim më të mirë në çdo shkallë, në çdo mjedis” . Janë gjërat që ju ndodhin për të cilat ju, sipas definicionit, nuk mund të bëni asgjë !

Kozyrkov zbërthen shkencën e vendimmarrjes. Pjesa e parë thellohet në bazat e përmirësimit të teknikës, nuk kërkohen mjete ose burime të veçanta. Njëri prej tyre mbështetet në një koncept të shkencës së vendimmarrjes i njohur si vlera e mprehtësisë, thotë Kozyrkov.

“Kjo nuk ka të bëjë me topa kristali apo psikologjinë. Është një ushtrim mendimi që njerëzit harrojnë ta bëjnë, veçanërisht në mjedisin e të dhënave”, shton ajo.

Ushtrimi konsiston kështu: Imagjinoni që keni akses tek një psikolog, i cili mund t’ju japë të gjithë informacionin që ju nevojitet për të marrë vendimin më të mirë, pastaj merrni parasysh sa do t’i paguanit për ato detaje. Nëse e gjeni veten duke u përgjigjur me një numër të vogël, ky është një sinjal i fortë për ju se nuk duhet të investoni në shumë të dhëna, duke kaluar nëpër një proces të tërë, sipas Kozyrkov.

Me zhvillimin dhe miratimin e shpejtë të AI, Kozyrkov është veçanërisht i interesuar për “vendimmarrësin pas perdes”. Kur teknologjia nuk përdoret për organizimin bazë, ose mbajtjen e të dhënave, por në vend të kësaj për të automatizuar vendimmarrjen në shkallë, udhëheqësit kanë potencialin të imponojnë vullnetin e tyre në një milion vendime, thotë Kozyrkov. Pikërisht atëherë është thelbësore të analizohet saktësisht se si përdoren të dhënat dhe si merren vendimet.

Kozyrkov ka zhvilluar një sërë pyetjesh për t’i ndihmuar njerëzit ta kuptojnë atë; ajo i quan “kriteret e Kozyr”.

“Janë vendimet që krijojnë një sistem AI. Nëse i dini këto tre gjëra, ju dini shumë për sistemin. Ju dini shumë për rreziqet e tij dhe se si mund të përfitojë disa njerëz më shumë se të tjerët, për shembull. Dhe ju dini shumë për atë që mund të shkojë keq me të”, shpjegon ajo.

Pyetja e parë që duhet të bëni është: cili është objektivi i sistemit?

 “Kjo është një pyetje shumë subjektive që një vendimmarrës duhet t’i përgjigjet. Nuk ka asnjë përgjigje të vërtetë, të duhur për të”, thotë Kozyrkov.

Më pas, merrni parasysh origjinën dhe skemën e të dhënave.

 “Sigurisht, ne do të donim të shkonim dhe të shqyrtonim grupin tuaj të të dhënave, por nuk është se do t’i tregoni ato tek ne. Pra, na tregoni, ju lutemi, ku i keni marrë, si i keni marrë, ndoshta si e keni kontrolluar. A keni pasur një grup të ndryshëm individësh që e kontrollojnë atë për probleme? Çfarë dini se nga erdhi? Sa jeni duke u mbështetur në të?”, shton ajo.

Së fundi, si e dimë se funksionon ?

“Cilat ishin kriteret dhe në çfarë kushtesh u testua? Nëse ju thonë se disa ushqime janë të sigurta dhe zbuloni se është ngrënë vetëm nga macet, mund të shqetësoheni nëse është i sigurt për ju si njeri, por nëse askush nuk ju thotë se si është testuar dhe ku dhe në çfarë kushtesh, keni shumë pak për të vazhduar”, shpjegon Kozyrkov.

Kozyrkov pranon se këto kritere janë thellësisht subjektive dhe varen nga ajo që vendimmarrësit në fjalë po përpiqen të arrijnë. Megjithatë, lejimi i AI të jetë “pa fytyrë” dhe injorimi i faktit që njerëzit janë ulur në një dhomë dhe ndikojnë në sjelljen e teknologjisë, hap potencialin për të dëmtuar miliarda njerëz.

“Ajo gjithmonë vjen nga njerëzit. Nuk ka asnjë mënyrë për të hequr njeriun, por ndonjëherë ju thjesht e rritni një njeri aq shumë sa është e pamundur të besohet se njerëzit mund të rriten kaq shumë  dhe ne harrojmë se ka njerëz pas saj. Kjo është arsyeja pse unë do të doja të kishte një qasje vendim-inteligjencë-së pari”, thotë Kozyrkov.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0