Kompania 3.5 milionë dollarëshe, që lindi jashtë dyerve të stadiumit - Business Magazine Albania

Kompania 3.5 milionë dollarëshe, që lindi jashtë dyerve të stadiumit


Sterling Wilson ishte 22 vjeç kur ai ngeci në industrinë e 25 miliardë $ të produkteve promocionale në një firmë të prodhimit kinez. Pesë vjet më vonë, kompania që ai themeloi pas shitjes të syzeve të diellit për tifozët e futbollit me anë të çantës që mbante në shpinë tërhoqi klientë gjigandë, duke përfshirë sistemet e mëdha universitare të SHBA-së dhe Coca-Cola-ën. Bashkë-themeluesi i Pop! Promos përshkruan se si shpirti i ekipit dhe një regjim prodhimi i zgjuar ka ndihmuar kompaninë e tij të luajë më mire me konkurrencën.

Kur të gjithë miqtë e mi ishin duke shkuar për të studiuar jashtë vendit dhe duke udhëtuar nëpër Europë, unë isha duke menduar çfarë të bëja. E shikoja Kinën në gazetë çdo ditë dhe vendosa të nis një punë në një firmë kineze farmaceutike në Shanghai.

Puna ime ishte për të organizuar logjistikën. Kam mësuar se nuk ekzistonte postë brenda natës në Kinë. Të dërgoje diçka midis krahinave mund të merrte disa ditë, por mund të eksportoje diçka jashtë vendit nga ajri në Shtetet e Bashkuara në vetëm dy ditë, e cila ishte interesante për mua.

Nuk kisha arritur t’a menaxhoja mirë lekun në Shangai, kështu që kur u ktheva përsëri në shkollë në vitin 2011 dhe pagova qeranë dhe depozitat e sigurisë, papritmas kuptova që nuk kisha asnjë dollar në emrin tim.

Shkova në ndeshjen e parë të futbollit për atë vit për Universitetin e Kalifornisë Jugore dhe kishte mijëra njerëz që po hanin ushqim të servirur nga pjesa e prapme e një automjeti të parkuar në kampus. Çdokush kishte kapele, bluza, pije freskuese, por askush nuk kishte syze dielli. Në atë moment mendova, “O zot, çdo gje është e qartë.”

Kështu atë natë, ndenja deri në mesnatë pas lojës – të cilën e fituam, meqë ra fjala – hyra në Skype dhe fillova të komunikoja me disa persona. Rezulton se, kushëriri i shokut tim të vjetër nga Shanghai sapo kishte blerë një fabrikë syzesh dielli. Projektova një palë syze dielli që ishin me ngjyrë të kuqe të ndezur dhe ngjyrë ari dhe lexonin “Game Day”(Dita e lojës) në të dyja anët, huazova disa para nga shoku im dhe porosita 2,000 palë prej tyre.

Ditën e ndeshjes me një tabelë të madhe që shkruhej “Game Sunglasses Day 10$”, mora biçikletën time me një çantë shpine plot me syze dielli dhe shita 2.000 palë në vetëm tre ditë. Telefonova disa nga miqtë e mi të shkollës së mesme dhe ata filluan shitjen në shkollat e tyre. Deri në tetor, shitëm pothuajse 100,000 palë syze dielli në të gjithë vendin.

Pastaj filluam duke bërë biznes me disa klientë korporatash dhe duhet të mësonim regjistrimin e administrimit të Ushqimit dhe të Drogës, testimin e sigurisë dhe të gjitha këto gjëra për të cilat nuk kishim asnjë koncept.

Përfundimisht klientët tanë filluan të na kërkonin të bënim produkte të tjera përveç syzeve. Ne thame jo për rreth një vit dhe më në fund e kuptuam që duhet t’a bënim këtë. Pop! Promos tani ka një linjë prej 20 produktesh dhe ajo që na dallon nga gjithë të tjerët në treg është që ne nuk kemi bërë asnjë inventar.

Ne e kemi bërë vendin tonë në këtë biznes jo duke parë në gjërat e tjera dhe duke pyetur, “Si të tjerët e bëjnë atë?” por duke  pyetur: “Cilat janë mundësitë tona?” Si mund t’a bëjmë këtë në mënyra të ndryshme? Dhe duke i sjellë te të rinjtë, të cilët nuk kanë përvojë, ne kemi marrë ide të reja.

 

burimi: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0