Këto 5 trende duhet t’ju udhëheqin gjatë vendimeve marketing të 2016

Këto 5 trende duhet t’ju udhëheqin gjatë vendimeve marketing të 2016


Është sërish ajo kohë e vitit, ajo stinë e cila na motivon të gjithëve të vendosim objektiva të mëdhenj sesi do të përmirësohemi gjatë vitit që po vjen. Ndërsa shumë prej këtyre objektivave do të na dalin jashtë radarëve nga java e dytë ose e tretë e vitit të ri, më të fortët midis nesh do të përfitojnë nga okazionet dhe do ta bëjnë 2016 një vit më të mirë.

Pas rishikimit të raporteve gjithëpërfshirëse rreth përmbajtjeve marketing të trendeve të 2016 dhe artikujt që i analizojnë ata, unë kam vënë re disa fusha kyçe ku përkasin këto trende. Në një përpjekje për t’ju ndihmuar që të bëheni “hero” i skadrës suaj marketing, do të kisha dëshirë të ndaja trendet më të mira në këto fusha të cilat ju duhet t’i keni parasysh kur të vendosni objektivat për vitin e ri.

Cilësia e përmbajtjes

Përditësimet algoritmike do të shpërblejnë përmbajtjet e një cilësie të lartë përkundrejt përmbajtjeve “spam” dhe atyre që përmbajnë fjalë kyçe (keyword). Nëse rezultatet e faqes suaj janë një objektiv për skuadrën tuaj të marketingut, është koha që të vendosni taktikat e SEO-s (Search Engine Optimization), si fjalët kyçe dhe linket e tepruara mënjanë. Përditësimet algoritmike të Google po shpërblejnë artikujt bazuar në vlerën që kanë për lexuesit, të cilët po i kërkojnë ato, dhe jo në bazë të sasisë së taktikave “spam” që përdorin marketerët e artikujve përballë audiencave. Në vend të kësaj fokusohni të krijoni cilësi të lartë në mënyrë konsistente, duke e bërë suksesin e artikullit në tërësi të rezultojë si një kombinim i përpjekjeve të SEO-s dhe vlerës së artikullit.

Bllokuesit e reklamave (Ad Blockers) do të sfidojnë skuadrat e marketingut të krijojnë artikuj me përmbajtje më të vlefshme. Algoritmat të vetëm nuk na sfidojnë në krijimin e cilësisë, rritja e bllokuesve të reklamave do të shtojë më shumë presion te marketerët e artikujve për të krijuar artikuj që do të sigurojnë një vend përballë lexuesve. Natyrisht kërkohet më shumë punë për të krijuar artikuj që janë vërtetë angazhuesë, pra që tërheq audiencën për t’i lexuar.

Struktura e skuadrës

Një skuadër e mirë artikujsh marketingu ka nevojë për më shumë se një autor. Ashtu si qëllimi i skuadrës suaj të artikujve shtrihet përtej vetëm krijimit të artikujve, pjesëtarët e skuadrës suaj duhet të kenë më shumë përgjegjësi se vetëm shkruarja e tyre. Pjesëtarët e skuadrës së artikujve të cilët janë esencialë për një strategji të ekzekutuar në mënyrë të suksesshme janë edhe edituesë, edhe strategjistë artikulli dhe specialistë të shpërndarjes. Këto role u lejojnë atyre që të krijojnë përmbajtje fantastike që shkojnë në një vijë me strategjinë e biznesit dhe shfaqen përballë audiencës suaj nëpërmjet publikimeve dhe shpërndarjeve të targetuara.

Skuadrat më efektive të artikujve marketing duhet të takohen të paktën një herë në javë. Instituti i Përmbajtjeve Marketing (CMI) ka raportuar në raportin e përvitshëm Përmbajtja Marketing në Tregtinë midis Bizneseve se 61% e skuadrave më efektive takohen të paktën një herë në javë. Dhe është e logjikshme, puna nuk bëhet “i/e izoluar.” Duhet të ketë komunikim të rregullt midis pjesëtarëve të skuadrës suaj marketing (dhe departamenteve të tjera si shitjet dhe kontabiliteti i drejtimit) për t’u dhënë përgjegjësinë e duhur secilit prej tyre për projektet, për të testuar taktikat e reja dhe për monitorimin e progresit në mënyrë efektive.

Teknologjia komplementuese

Tenologjia e patentuar do të përmirësojë në mënyrë drastike cilësinë e përmbajtjes dhe proçesin e krijimit të saj. CMI ka zbuluar në raportin e saj se 88% e marketerëve biznes-ndaj-biznes po përdorin marketing të artikujve dhe një numër i burimeve të hapura janë bërë më të disponueshme për t’i ndihmuar këta marketerë të krijojnë artikuj më të mirë, më shpejt dhe më me pak kosto. Por një trend që do ta vërejmë më shumë gjatë 2016-ës është kompanitë që investojnë në teknologjinë e patentuar të personalizuar më shumë se në mjetet e përdorimit të përgjithëm.

Kur të uleni së bashku me skuadrën tuaj në 2016-ën për të marrë vendime marketing, shpresojmë t’i mbani në mendje këto trende për një vit më të suksesshëm. Paçi fat!

Publikuar nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0