Këshilla më e mirë e karrierës nga Sheryl Sandberg


Unë dua që ju të mendoheni vetëm për pyetjen e mëposhtme për një moment, sepse kjo është një nga pyetjet më të rëndësishme që ju do t’i përgjigjeni ndonjëherë në jetën tuaj.

Si i përgjigjeni feedback-ut?

Sheryl Sandberg kohët e fundit ka vizituar Airbnb për të ndarë mësimet e nxjerra nga vitet e saj të eksperiencës në Facebook dhe Google.

Pyetja e paraqitur për Sandberg ishte: “Cila është ajo gjë primare që ju kërkoni tek dikush që po përpiqet të krijojë një kompani?”

Përgjigja e Sandberg ishte:

“Dikush që e merr feedback-un mirë. Sepse njerëzit që mund të marrin feedback janë njerëz të cilët mund të mësojnë dhe të rriten shpejt.”

Pse kemi nevojë për feedback?

Askush nuk ka gjithmonë të drejtë . Kjo është arsyeja pse kritika mund t’ju ndihmojë të rriteni. Për fat të keq, emocionet shpesh na privojnë që të përfitojmë nga reagimet negative. E thënë më thjesht, nuk ndihemi mirë kur dëgjojmë se e kemi gabim.

Megjithatë ka shanse që shumë nga kritikat që ju merrni nuk janë “konstruktive”, siç duhet të jenë.

Por sidoqoftë kritika i ka rrënjët në të vërtetën, edhe në qoftë se ajo nuk është shprehur në mënyrë ideale. Që do të thotë se kur ju japin një kritikë, ju keni dy zgjedhje:

• Ju mund të lini mënjanë ndjenjat tuaja dhe të përpiqeni të mësoni nga situata.

• Ju mund të zemëroheni dhe të lini emocionet t’iu pushtojnë.

Metoda e parë është proaktive, ndërsa tjera është reaktive.

Nga cila mund të përfitoni ju në afatgjatë?

Në qoftë se ju jepni kritika në formë rekomandimi, do të jetë shumë më e lehtë për njerëzit tuaj që t‘i marrin ato me qëllimin që thuhet, pra për t’i ndihmuar.

Pyesni veten si më poshtë:

• Si mund t’i përdor këto reagime për të ndihmuar veten apo ekipin tim për t’u përmirësuar?

• Duke vendosur ndjenjat e mia personale mënjanë, çfarë mund të mësoj nga ky këndvështrim alternativ?

Në raste të rralla, reagimet negative janë plotësisht të pabaza, por ende mund t’iu japin një shans për të parë se si do të ndihet audienca.

Mbani mend, lavdërimi dhe rekomandimi janë elemente të domosdoshme të një kulture të shëndetshme. Çdokush mund të përfitojë nga ato.

Burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale