Një model i shkëlqyer biznesi, një produkt vizionar, profesionistë të aftë dhe me përvojë – të gjitha këto janë absolutisht të nevojshme për drejtimin e një biznesi të suksesshëm. Por, edhe nëse i keni të gjithë këto elementë të rëndësishëm të bashkuar, biznesi juaj nuk do të arrijë kurrë potencialin e tij të plotë nëse nuk keni një mjedis pune pozitiv.
Modeli i Menaxhimit, i zhvilluar nga Dr. Ichak Adizes, është bërë një metodë popullore për të ndihmuar njerëzit në shqyrtimin e “personalitetit të tyre të punës” dhe rolin që ata luajnë brenda një ekipi. Duke njohur veten, njerëzit mund të përmirësojnë produktivitetin e punës, komunikimin më të mirë me të tjerët në vendin e punës dhe maksimizimin e pozicioneve të tyre si menaxherë.
Prodhuesit
Ky lloj ka të bëjë me kryerjen e gjërave shpejt, më pak folës dhe më shumë veprues. Një person i orientuar nga detyra, që u kushton më pak rëndësi detajeve se si do të bëhen gjërat dhe më shumë përfundimit të vetë detyrave.
Administratorët
Ky lloj menaxheri vlerëson rregullat dhe procedurat mbi gjithçka tjetër. Ata duan të mbajnë një sistem të të bërit të gjërave dhe nuk e vlerësojnë paqartësinë apo spontanitetin. Ata janë ata që janë, më pak fleksibël kur vijnë projekte të reja, veçanërisht ato që shkaktojnë ndryshim në “mënyrën e tanishme se si i bëjmë gjërat”.
Sipërmarrësit
Ky tip është ëndërrimtari, vizionari, personi që lë pas detajet për njerëzit e vegjël. Ata nuk kanë probleme me ndryshimet e shpejta dhe i mbajnë sytë te tendencat duke gjetur shpesh frymëzim mes linjave dhe vijnë me ide të reja çdo ditë. Njerëzit duan të jenë pranë tyre, por përkthimi i ëndrrave të tyre në veprime mund të jetë sfidues .
Integruesit
Ky lloj fokusohet në unitetin e ekipit. Përpjekja për harmoni midis lojtarëve dhe duke bërë gjithçka që duhet për t’u siguruar që konflikti të zgjidhet shpejt dhe që grupi të mund të funksionojë si një tërësi organike. Integruesit e kalojnë kohën e tyre duke motivuar njerëzit që të punojnë në interesa dhe qëllime të përbashkëta, ndërsa të gjitha stilet e tjera të menaxhimit fokusohen shumë më pak në ekipin dhe marrëdhëniet e tij dhe më shumë në axhendat e tyre.
Kombinimi i stileve në mënyrë efektive
Si të rritur, ne të gjithë jemi të aftë të funksionojmë në secilin prej këtyre roleve. Në shumicën e rasteve, një stil është më dominues se të tjerët, ku roli i dytë luhet lehtësisht, ndërsa i treti dhe i katërti janë të pranishëm, por në një masë më të vogël. Të gjitha stilet janë po aq jetike që një organizatë të ketë sukses, dhe njohja dhe respektimi i stileve të ndryshme të bashkëpunëtorëve tuaj ndihmon në formimin e një grupi më koheziv që funksionon mirë në rolet e veta përkatëse.
Ne të gjithë mund të mësojmë dhe adoptojmë elemente pozitive të roleve të tjera, dhe më e rëndësishmja, të dimë se ekipet më të mira kanë nevojë për një ekuilibër të secilit prej roleve në mënyrë që të rriten dhe të përparojnë. Nëse ju dhe kolegët tuaj jeni të vetëdijshëm për pikat tuaja të forta dhe të dobëta, mund të punoni së bashku në mënyrë më produktive.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.