Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter - Business Magazine Albania

Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter

~5 minuta lexim


Facebook dhe Twitter erdhën në jetë vetëm dy vite larg diferencë nga njëri-tjetri.

Por rrjetet sociale kanë pasur dy jetë shumë të ndryshme. Facebook tashmë ka më shumë se 1.6 miliardë përdoruesë mujorë dhe vazhdon të rritet, ndërsa rritja e Twitter ka mbetur në 300 milionë përdoruesë.

Ka qenë themeluesi i vetë Facebook, Mark Zuckerberg ai që ka drejtuar kompaninë dhe ka qenë rendësi i shanseve që nga dita e parë. Ndërsa Twitter ka pasur disa ndryshime të CEO-ve dhe trazira të brendshme ku bashkëthemeluesi Jack Dorsey po bën “turin”e dytë të detyrës si CEO në krye të kompanisë.

Përveç të tjerave, kompanitë kanë dy kultura të brendshme organizate shumë të ndryshme.

Në Facebook, një nga motot e ditëve të para i bëri punonjësit të “lëviznin shpejt dhe të sillnin inovacion.”

Ashtu siç e shpjegoi në prospektin e IPO-s të vitit 2012 Facebook:

“Të ecim shpejt na bën të mundur ne të ndërtojmë më shumë gjëra dhe mësojmë më shpejt. Gjithsesi, ndërsa pjesa më e madhe e kompanive rriten, ato e ulin ritmin sepse kanë më shumë frikë të kryejnë gabime se sa kanë frikë faktin se mund të humbasin mundësi ndërsa lëvizin ngadalë. Ne kemi një shprehje: ‘Ec shpejt dhe inovo.’ Ideja është se nëse kurrë nuk bën diçka jashtë të zakonshmes, mbase nuk po ecën me ritmin e duhur.”

Që prej asaj kohe Zuckerberg ka shtuar doktrinën e “të ecurit shpejt me një infrastrukturë të qëndrueshme”-një konsideratë e cila me rritjen e Facebook dhe me rolin më të rëndësishëm që ka rrjeti sot, nuk mund të jetë kaq “dorëlëshuar” saç ka qenë dikur.

Sërish të ecësh shpejt ngelet qendra e filozofisë së Facebook. Krahasoje këtë me një shpallje për një vend vakant për inxhinier në Twitter:

“Balanco dëshirën për të transmetuar regullat me përgjegjësinë për ta bërë siç duhet,”

Nga mesazhi duket qartë se është perfeksioni, dhe jo shpejtësia, prioriteti kryesor dhe tipari më i vlefshëm i një punonjësi nё Twitter. Gati duket sikur shpejtësia është një dobësi e brendshme e karakterit tё programuesve, një problem potencial i rrezikshëm i cili duhet të rregullohet ose të paktën të zbutet nga kompania.

Por ajo që bie në sy në fakt është se rreshti i Twitter për të bërë gjërat siç duhet nuk përfshihet në të gjitha listimet për punë. Ai aplikohet vetëm për punët që kanë të bëjnë me inteligjencën artificiale, dhe mbase për një arsye të mirë, duke patur parasysh fuqinë e punëve të inteligjencës artificiale dhe rolit që pritet të ketë në shoqëri.

Sërish, një nga kritikat më të mëdha ndaj Twitter ka qënë hapi shumë i ngadaltë me të cilën ka sjellë tipare dhe produkte të reja ndër vite, krahasuar veçanërisht me ndryshimet e shpeshta dhe të qëndrueshme të shërbimeve Facebook (por jo të gjitha janë të suksesshme).

‘Kriteri’ i Twitter përsa i përket listimeve për punë, mund të mos jetë politikë universale e kompanisë, por na jep një ide të qartë rreth mentalitetit të kompanisë.

 

/Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0