Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter - Business Magazine Albania

Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter


Facebook dhe Twitter erdhën në jetë vetëm dy vite larg diferencë nga njëri-tjetri.

Por rrjetet sociale kanë pasur dy jetë shumë të ndryshme. Facebook tashmë ka më shumë se 1.6 miliardë përdoruesë mujorë dhe vazhdon të rritet, ndërsa rritja e Twitter ka mbetur në 300 milionë përdoruesë.

Ka qenë themeluesi i vetë Facebook, Mark Zuckerberg ai që ka drejtuar kompaninë dhe ka qenë rendësi i shanseve që nga dita e parë. Ndërsa Twitter ka pasur disa ndryshime të CEO-ve dhe trazira të brendshme ku bashkëthemeluesi Jack Dorsey po bën “turin”e dytë të detyrës si CEO në krye të kompanisë.

Përveç të tjerave, kompanitë kanë dy kultura të brendshme organizate shumë të ndryshme.

Në Facebook, një nga motot e ditëve të para i bëri punonjësit të “lëviznin shpejt dhe të sillnin inovacion.”

Ashtu siç e shpjegoi në prospektin e IPO-s të vitit 2012 Facebook:

“Të ecim shpejt na bën të mundur ne të ndërtojmë më shumë gjëra dhe mësojmë më shpejt. Gjithsesi, ndërsa pjesa më e madhe e kompanive rriten, ato e ulin ritmin sepse kanë më shumë frikë të kryejnë gabime se sa kanë frikë faktin se mund të humbasin mundësi ndërsa lëvizin ngadalë. Ne kemi një shprehje: ‘Ec shpejt dhe inovo.’ Ideja është se nëse kurrë nuk bën diçka jashtë të zakonshmes, mbase nuk po ecën me ritmin e duhur.”

Që prej asaj kohe Zuckerberg ka shtuar doktrinën e “të ecurit shpejt me një infrastrukturë të qëndrueshme”-një konsideratë e cila me rritjen e Facebook dhe me rolin më të rëndësishëm që ka rrjeti sot, nuk mund të jetë kaq “dorëlëshuar” saç ka qenë dikur.

Sërish të ecësh shpejt ngelet qendra e filozofisë së Facebook. Krahasoje këtë me një shpallje për një vend vakant për inxhinier në Twitter:

“Balanco dëshirën për të transmetuar regullat me përgjegjësinë për ta bërë siç duhet,”

Nga mesazhi duket qartë se është perfeksioni, dhe jo shpejtësia, prioriteti kryesor dhe tipari më i vlefshëm i një punonjësi nё Twitter. Gati duket sikur shpejtësia është një dobësi e brendshme e karakterit tё programuesve, një problem potencial i rrezikshëm i cili duhet të rregullohet ose të paktën të zbutet nga kompania.

Por ajo që bie në sy në fakt është se rreshti i Twitter për të bërë gjërat siç duhet nuk përfshihet në të gjitha listimet për punë. Ai aplikohet vetëm për punët që kanë të bëjnë me inteligjencën artificiale, dhe mbase për një arsye të mirë, duke patur parasysh fuqinë e punëve të inteligjencës artificiale dhe rolit që pritet të ketë në shoqëri.

Sërish, një nga kritikat më të mëdha ndaj Twitter ka qënë hapi shumë i ngadaltë me të cilën ka sjellë tipare dhe produkte të reja ndër vite, krahasuar veçanërisht me ndryshimet e shpeshta dhe të qëndrueshme të shërbimeve Facebook (por jo të gjitha janë të suksesshme).

‘Kriteri’ i Twitter përsa i përket listimeve për punë, mund të mos jetë politikë universale e kompanisë, por na jep një ide të qartë rreth mentalitetit të kompanisë.

 

/Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0