Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter - Business Magazine Albania

Ja cilat janë diferencat mes Facebook dhe Twitter

~5 minuta lexim


Facebook dhe Twitter erdhën në jetë vetëm dy vite larg diferencë nga njëri-tjetri.

Por rrjetet sociale kanë pasur dy jetë shumë të ndryshme. Facebook tashmë ka më shumë se 1.6 miliardë përdoruesë mujorë dhe vazhdon të rritet, ndërsa rritja e Twitter ka mbetur në 300 milionë përdoruesë.

Ka qenë themeluesi i vetë Facebook, Mark Zuckerberg ai që ka drejtuar kompaninë dhe ka qenë rendësi i shanseve që nga dita e parë. Ndërsa Twitter ka pasur disa ndryshime të CEO-ve dhe trazira të brendshme ku bashkëthemeluesi Jack Dorsey po bën “turin”e dytë të detyrës si CEO në krye të kompanisë.

Përveç të tjerave, kompanitë kanë dy kultura të brendshme organizate shumë të ndryshme.

Në Facebook, një nga motot e ditëve të para i bëri punonjësit të “lëviznin shpejt dhe të sillnin inovacion.”

Ashtu siç e shpjegoi në prospektin e IPO-s të vitit 2012 Facebook:

“Të ecim shpejt na bën të mundur ne të ndërtojmë më shumë gjëra dhe mësojmë më shpejt. Gjithsesi, ndërsa pjesa më e madhe e kompanive rriten, ato e ulin ritmin sepse kanë më shumë frikë të kryejnë gabime se sa kanë frikë faktin se mund të humbasin mundësi ndërsa lëvizin ngadalë. Ne kemi një shprehje: ‘Ec shpejt dhe inovo.’ Ideja është se nëse kurrë nuk bën diçka jashtë të zakonshmes, mbase nuk po ecën me ritmin e duhur.”

Që prej asaj kohe Zuckerberg ka shtuar doktrinën e “të ecurit shpejt me një infrastrukturë të qëndrueshme”-një konsideratë e cila me rritjen e Facebook dhe me rolin më të rëndësishëm që ka rrjeti sot, nuk mund të jetë kaq “dorëlëshuar” saç ka qenë dikur.

Sërish të ecësh shpejt ngelet qendra e filozofisë së Facebook. Krahasoje këtë me një shpallje për një vend vakant për inxhinier në Twitter:

“Balanco dëshirën për të transmetuar regullat me përgjegjësinë për ta bërë siç duhet,”

Nga mesazhi duket qartë se është perfeksioni, dhe jo shpejtësia, prioriteti kryesor dhe tipari më i vlefshëm i një punonjësi nё Twitter. Gati duket sikur shpejtësia është një dobësi e brendshme e karakterit tё programuesve, një problem potencial i rrezikshëm i cili duhet të rregullohet ose të paktën të zbutet nga kompania.

Por ajo që bie në sy në fakt është se rreshti i Twitter për të bërë gjërat siç duhet nuk përfshihet në të gjitha listimet për punë. Ai aplikohet vetëm për punët që kanë të bëjnë me inteligjencën artificiale, dhe mbase për një arsye të mirë, duke patur parasysh fuqinë e punëve të inteligjencës artificiale dhe rolit që pritet të ketë në shoqëri.

Sërish, një nga kritikat më të mëdha ndaj Twitter ka qënë hapi shumë i ngadaltë me të cilën ka sjellë tipare dhe produkte të reja ndër vite, krahasuar veçanërisht me ndryshimet e shpeshta dhe të qëndrueshme të shërbimeve Facebook (por jo të gjitha janë të suksesshme).

‘Kriteri’ i Twitter përsa i përket listimeve për punë, mund të mos jetë politikë universale e kompanisë, por na jep një ide të qartë rreth mentalitetit të kompanisë.

 

/Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Jepi vetes lejen të jesh kreativ dhe të ndërtojë gjëra që mund të ndryshojnë botën.”
— Jeff Bezos
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0