Ja cilat janë 5 parashikimet për të ardhmen dixhitale - Business Magazine Albania

Ja cilat janë 5 parashikimet për të ardhmen dixhitale


Dixhitalizimi po pushton tokën dhe zhvendosja e gjeneratave drejt smartphone-ëve, kompjuterave dhe tabletëve po bëhen opsionet e vetme për konsumin e mediave.

Por rritja e dixhitalitizimit nuk do të ndikojë vetëm tek të rejat më të fundit. Reklamat dhe televizioni gjithashtu do të ballafaqohen me përçarje të mëdha në vitet e ardhshme.

Gjatë shtatë viteve të fundit, IGNITION, konferenca kryesore e biznesit, ka mbledhur mendjet më të mëdha të medias dhe teknologjisë për të ndarë me ne sesi ata e shohin të ardhmen. Nëpërmjet intervistave, demo-ve të avancuara dhe këndvështrimeve nga pionierët e industrisë, pjesëmarrësit mësuan se për cilat tendenca kryesore duhet të jenë të vetëdijshëm dhe çfarë duhet të bëjnë për të qëndruar gjithmonë një hap përpara.

Henry Blodget hapi konferencën më të fundit të IGNITION me një prezantim të titulluar “E ardhmja Dixhitale: Gjëja tjetër e madhe që po vjen”. Dhe ai duhet ta dijë, pasi është bashkë-themelues, CEO dhe kryeredaktor i Business Insider, një nga faqet më të lexuara të lajmeve të biznesit dhe teknologjisë në botë me më shumë se 80 milionë vizitorë në muaj në mbarë botën.

Në prezantim, Blodget detajoi se ku ka të ngjarë që e ardhmja e digjitalizimit të jetë e drejtuar.

Business Magazine sjell për ju disa nga përfundimet kryesore të konferencës:

  • Konsumi i medias dixhitale po rritet. Gjithçka tjetër po pakësohet.
  • Reklamat dixhitale po rriten. Çdo gjë tjetër po mbetet e njëjtë.
  • Është Google, Facebook dhe pastaj vijnë gjithë të tjerët.
  • Edhe pse TV tradicionale ka kaluar kulmin e saj, ai nuk do të shuhet.
  • Gjëja e ardhshme më e madhe nuk janë orët apo syzet e zgjuara madje as realiteti virtual.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0