Syzet high-tech që mund t'i përdorni çdo ditë - Business Magazine Albania

Syzet high-tech që mund t’i përdorni çdo ditë


 

Nga jashtë, ky objekt ngjason me një palë syze të thjeshta, por në brendësi është një kornizë e vogël hardware (që peshon vetëm 28 gram) e cila lejon shumë aplikime. Vue mund të raportoj motin, të bëjë telefonata, të luaj muzikë dhe monitoron aktivitetin tuaj të përditshëm.

syzet-high-tech-qe-mund-ti-perdorni-cdo-dite-businessmag

 

Syzet kontrrollohen nga një panel me prekje i cili ndodhet jashtë kornizës, i lidhur me telefonin tuaj me anë të Bluetooth, dhe wireless. Vue karikohet me anë të një kase gjatë natës dhe mban deri në 7 ditë karikim. Kjo paisje gjithashtu është e pajisur me sensorë të cilët lajmërojnë kur bateria po mbaron.

syzet-high-tech-qe-mund-ti-perdorni-cdo-dite-businessmag

 

Syzet gjenden në tre ngjyra: Të zezë, Gri, Kafe, Kafe në çokollatë, dhe Blu e hapur. Dhe të gjitha këto për vetëm 179$ nëse bëheni pjesë e fushatës së Vue Kickstarter.

Por kompania ka deklaruar se versioni standart i Vue do të shitet rreth 269.99$ kështu që ju duhet të kurseni ca para duke filluar që tani.

Shpërndarja e këtij produkti është planifikuar për në korrik të vitit 2017 dhe SHBA tashmë ka konfirmuar se është e gatshme për ta transportuar produktin kudo në botë.

syzet-high-tech-qe-mund-ti-perdorni-cdo-dite-businessmag

/AndroidHeadlines

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0