Industria e bakshisheve: Si funksionon ? - Business Magazine Albania

Industria e bakshisheve: Si funksionon ?


Nuk do ta besoni, por bakshishet realizojnë rreth 29 miliardë euro në vit të ardhura në ekonominë botërore. Falë Bookatable është realizuar një guidë e cila sqaron truket e bakshisheve në botë. Kështu nuk do të mund të gjendeni përballë ndonjë situate të pakëndshme. Të dish sesa bakshish duhet të lësh mund të jetë një avantazh, veçanërisht në ndonjë vend të panjohur. Ka vende kur bakshishi është i detyrueshëm e të tjera ku nuk është.

Në hartën e Europës, ku përfshihet edhe Shqipëria, bakshishi është diçka mëse e pranueshme. Nuk ka asnjë vend ku mund të konsiderohet si diçka fyese. Vendi ynë bën pjesë në kategorinë e vendeve ku shifra që duhet të lihet zë 10-15% të shërbimit që keni marrë. Ky nivel bakshishi konstatohet në pjesën më të madhe të Europës.

Dy janë vendet ku bakshishi nuk është i detyrueshëm, Ukraina dhe Zvicra.

Gjermanët janë personat që lënë më shumë bakshish në botë. Rreth 69% e gjermanëve lënë bakshish në udhëtimet e tyre jashtë. Në Gjermani, bakshishi i duhet lënë direkt në dorë kamerierit dhe jo në tavolinë pasi konsiderohet e ulët.

Në Francë, bakshishi në vlerën 15% është i përfshirë në faturë dhe nuk është e detyrueshme që të lini të holla në tavolinë.

Në SHBA, bakshishi nuk është një zakon konsumator, por diçka e detyrueshme në pjesën më të madhe të restoranteve. Amerikanët dhe kanadezët duhet të deklarojnë të ardhurat nga bakshishet, që janë të tatueshme.

Në Japoni është fyese të lësh bakshish, pasi ofrimi i shërbimit me standarde konsiderohet si detyrim.

Sipas këtij studimi 1 në 3 udhëtarë nuk dinë sesa bakshish duhet të lënë.

Fjala bakshish e ka origjinën nga Anglia dhe i përket periudhës së shekullit të 16.Industria-e-bakshisheve;-si-funksionon-?-businessmag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/www.monitor.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0