Historitë e çuditshme pas emrave të kompanive më të famshme - Business Magazine Albania

Historitë e çuditshme pas emrave të kompanive më të famshme

Disa nga kompanitë më të famshme shumëkombëshe, si Google, Apple, Coca-Cola etj, njihen në mbarë botën, por a e dini se si i kanë marrë emrat këto kompani?

Twitter – Krijuesit e Twitter dyshohet se donin një emër që përfaqësonte më së miri atë që ata bënë. Ata fillimisht e pëlqyen “twitch” por në fund preferuan sinonimin e tij “twitter”.

Apple – Në kohën kur u emërua kompania, Steve Jobs po ndiqte një dietë frutash dhe u frymëzua pas një vizite në një fermë mollësh.

eBay – Kompania ishte në pronësi të Echo Bay Technology Group, por meqë URL-ja origjinale Echobay ishte marrë tashmë, ata duhej ta shkurtonin atë në eBay.

Pepsi – Themeluesit e markës së pijeve e kanë marrë emrin nga enzima tretëse pepsina.

Adidas – Kompanisë së këpucëve, veshjeve dhe aksesorëve iu dha emri Adidas për nder të pseudonimit të themeluesit të saj Adolf “Adi” Dassler.

Volkswagen – Emri i makinës përkthehet në “makinë e njerëzve” nga gjermanishtja.

Google – Motori i kërkimit e ka marrë emrin nga termi matematikor googol, i cili është numri 1 i ndjekur nga 100 zero.

Coca-Cola – Emri supozohet se vjen nga gjethet e kokës dhe arrat kola të përdorura në recetën origjinale.

Vodafone – Emri kombinon fjalët zë, të dhëna dhe telefon.

LEGO – Emri është një formë e shkurtuar e frazës daneze “leg godt”, që do të thotë luaj mirë.

Kia –Sipas faqes së internetit të Kia-s , “Fjala Kia ka origjinën në gjuhën kineze me rrokjen e parë Ki që do të thotë të lindësh ose të dalësh nga”. Pjesa e mbetur “a” i referohet Azisë, kështu që “Kia do të thotë të ngrihesh ose të dalësh nga Azia”.

Adobe – Kompania u emërua pas përroit që kalonte nëpër pronën e themeluesit John Warnock, Adobe Creek.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0