Harrojini çelësat e makinave, Samsung dhe Apple kanë menduar për ju - Business Magazine Albania

Harrojini çelësat e makinave, Samsung dhe Apple kanë menduar për ju


Ju nuk do të keni kurrë nevojë të kërkoni ku i keni vendosur çelësat e makinës tuaj përsëri.

Një aleancë e pamundur midis rivalëve të telefonëve smart Apple dhe Samsung, si dhe një mori të kompanive të tjera, ka rezultuar në një ‘standard universal’ të ri për çelësat e makinës dixhitale që do t’u mundësojë pronarëve të telefonëve të hapin makinën e tyre me një aplikacion, shkruan DailyMail.

I njohur si Konsorciumi i Konektivitetit të Makinave (KKK), grupi këtë javë zbuloi specifikimet e tij të çelsit dixhital 1.0.

Dokumenti është faturuar si një ‘zgjidhje e standardizuar’ për të zëvendësuar çelësat e makinave me aplikacione smartphone – pavarësisht nga prodhuesi i telefonit, ose automjeti.

/lajmifundit

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0