Harrojeni 'limonatën', Beyoncé po investon në 'shalqi' - Business Magazine Albania

Harrojeni ‘limonatën’, Beyoncé po investon në ‘shalqi’


Beyoncé, një nga artistet më të promovuara në historinë e muzikës, po investon në një startup 3-vjeçar që shet ujë me shije shalqiu, duke u radhitur në të famshmet të cilat kanë një qasje në biznes.

Artistja deklaroi të martën se po investon në World Waters LLC që prodhon një pije sporti e përbërë nga lëngu i shalqiut i përpunuar në presion të lartë. Marrëveshja i shtohet portofolit të bizneseve të mirëqënies të Beyoncé e cila zotëron një linjë të veshjeve Ivy Park dhe një investim në.

Beyoncé, 34 vjeç i bashkohet Oprah Winfrey dhe yllit të basketbollit LeBron James në radhën në rritje të të famshmëve të cilët u shmangen marrëveshjeve në favor të investimeve direkte në kompani. Winfrey bleu rreth 10 për qind të aksioneve të Wight Watchers International Inc. në tetor për rreth 43.2 milionë $, ndërsa pati një marrëveshje me McDonald’s Corp. për t’u bërë partner në restorantin startup Blaze Pizza. Çmimi i aksioneve të Weight Watchers janë dyfishuar që prej deklaratës së blerjes së aksioneve nga Winfrey.

Lemonatë e freskët

Beyoncé lançoi albumin e saj “Lemonade” me nam të madh më 23 Prill. Promovimi i këngëve të Beyoncé u bë virale në mediat sociale dhe gjeneroi artikuj “scoop” për gazetat. Sipas revistës “Billboard”, Lemonade gjeneroi shitje të albumit prej 653,000 kopje në javën e parë, më shumë se në çdo lançim tjetër të 2016-s.

Marrëveshja e kompanisë së pijeve me Beyoncé bën sens, tha Rohit Deshpande, profesori i marketingut në Harvard Business School. Yjet që japin paratë e tyre për biznese i japin besueshmëri promovimit të brandit, gjë që marrëveshjet e angazhimit nuk e bëjnë. Autenticiteti është ajo që vlerësohet sot, sidomos nga milenialët, sipas Deshpande.

“Nëse paguhesh për angazhimin në një brand, ka një skepticizëm për pjesën e konsumatorëve nëse ti po e tregon këtë person me këtë produkt sepse ata paguhen për këtë, apo vërtet e përdorin atë,” ka thënë ai. “Kur një person investon në një kompani, atëherë ka një ndjesi se ky person është i angazhuar.”

Turi botëror

Për sa kohë që imazhi personal i një ylli rreshtohet me atë të një marke, investimet e të famshmëve mund të jenë një ‘fat i rënë nga qielli’ për komapnitë, ka thënë ai. Marrëveshja e Winfrey’t me Weight Watchers solli më shumë se 1 miliardë impresione nga media e lirë, një ngjarje e cila për t’u përsëritur do të kushtonte 17.5 milionë $, sipas përllogaritjeve të Apex Marketing Group Inc. James i cili ka 30 milionë ndjekës fansa në Twitter, ka postuar rreth zinxhirit të picave ku ka investuar dhe ka veshur kapelën ‘Blaze’ pas ndeshjeve. James gjithashtu u shfaq në një video në YouTube për brandin që është parë 1.7 milionë herë.

Beyoncé, e cila nisi turin e saj botëror “Formation” më 27 Prill, do të “shesë” pijen e quajtur WTRMLN WTR në sheshet e saj koncertale përgjatë turit dhë përveç kësaj, është shafqur edhe në shumë dyqane në të gjithë SHBA-të gjatë promovimit të linjё sё saj tё veshjeve Ivy Park. Investimi i saj do të ndihmojë në përshpejtimin e shtrirjes dhe përhapjes së kompanisë me bazë në Nju Jork: Ajo projekton që shitjet e 2016-s do të rriten me 385 për qind nga 2015, pavërësisht se refuzon të zbulojë të ardhurat aktuale.

‘Niveli i misionit’

Në bisedimet me Beyoncé, bashkëthemeluesja dhe drejtoresha krijuese e World Waters, Jody Levy, ka thënë se një marrëveshje tipike angazhimi nuk ka qënë kurrë pjesë e bisedave.

“Ky është një diferencim shumë i rëndësishëm midis një ylli influencues tradicional i cili lidhet me markën, sepse kthehet në nivelin e një misioni,” ka thënë ajo.

Beyoncé e ka cituar këtë mision, që përfshin fuqizimin e shëndetit dhe të femrave, si qendra e interesit të saj në investimin në këtë brand.

“Unë investova në WTRMLN WTR sepse është e ardhmja e hidratimit të pastër, natyral; si partnerë, në ndajmë një mision të thjeshtë për t’i shpërndarë botës aksesin në mirëqënien,” ka thënë ajo në një deklaratë.

“Aksionere me peshë”

Ndërsa nuk është bërë e ditur masa e investimit, Knowles është tashmë një aksionere “me peshë” në kompani, ka thënë Levy.
Përfshirja e Beyoncé është kulminimi i një serie ngjarjesh që kanë filluar në 13 Dhjetor, 2013, ditën në të cilën kënga e saj “Drunk in Love” u lançua, një këngë që përmban frazat “Kam pirë ujë me shije shalqiu.” Ajo e Premte ishte gjithashtu e njëjta ditë kur WTRMLN WTR u shit për herë të parë në një dyqan ‘Whole Foods’ në Brooklyn. Levy tha se telefoni i saj filloi të “bombardohej” ndërsa miqtë dhe familja dëgjuan rreshtin që këndohej nga Beyoncé.

Levy, e cila ka punuar në industrinë e argëtimit, bëri dy telefonata dhe 2 mostra të produktit u dërguan në Parkwood Entertainment, kompaninë e menaxhimit të Beyoncé, dhe në Barclays Center, arenën në të cilën më parë bashkëshorti i këngëtares, Jay Z ka qenë një investitor.

“Ishim në fazën e rritjes dhe nuk e kishim qëllim që të sillnim te ne një njeri të famshëm,” ka thënë Levy. “Kisha parasysh angazhimet e saj të mëparshme me Pepsi, dhe nuk doja asgjë në këmbim prej saj.”

Fruti i pashitur

Kur Parkwood iu qas World Waters vitin që pasoi gjithsesi, skuadrat zbuluan se kishin vlera të ngjashme.

“Unë jam ndjerë vërtet e emocionuar sikur Beyoncé të ishtë një investitore dhe pjesë e një grupi të kuruar të disa njerëzve të cilët të gjithë besojnë në fuqinë e asaj që po bëjnë,” ka thënë Levy në një intervistë.

Ajo që po bëjnë ata është nxjerrja e fitimeve nga qindra miliona paundë të shalqinjve të cilët nuk shiten në SHBA, shpeshherë sepse janë të shëmtuar dhe digjen nga dielli, duke i kthyer ato në pije. Lëngu që përshkon procesin e presimit, në vend të pasterizimit me nxehtësi, po fiton popullaritet ndërsa konsumatorë gjithmonë e më shumë të ndërgjegjshëm për shëndetin e tyre po tranferohen nga konsumi i sodave ose pijeve të tjera me sheqer.

 

/Shkruar nga Jennifer Kaplan për Bloomberg.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0