LeBron James, imazh i përjetshëm i NIKE

LeBron James, imazh i përjetshëm i NIKE

~4 minuta lexim


LeBron James mund të jetë basketbollisti më i mirë, dhe nëse ndonjëherë ndodhet në kohë të vështira, nuk ka pse të vrasë mendjen për lekë.

Mbreti James sapo ka firmosur një kontratë të përjetshme për të përfaqësuar ‘tikun’ e Nike, ka konfirmuar gjigandi i atleteve të Hënën.

Marrëveshja, e cila besohet të jetë e para e këtij lloji në historinë 44-vjeçare të kompanisë, garanton se supërylli 30 vjeçar i Cleveland Cavaliers do të përfaqësojë brandin prestigjioz sportiv gjatë të gjithë karrierës së tij basketbolliste por edhe pas saj.

Kompania, në një intervistë për Mashable, ka thënë se marrëveshja “sjell vlerë domethënëse për biznesin tonë, markën dhe aksionerët.”

“Ne kemi ndërtuar tashmë një biznes të fortë me imazhin e LeBron për 12 vitet e kaluara, dhe shohim potencial të rritur gjatë të gjithë viteve të karrierës dhe më tej,” thuhet në deklaratë. Një zëdhënës i Nike nuk iu përgjigj menjëherë pyetjeve rreth termave të kontratës me lojtarin e basketbollit.

Nike nënshkroi për herë të parë me James një marrëveshje 7-vjeçare 93 milionë dollarëshe në 2003 kur ylli ishte i ri dhe i freskët, i sapoardhur nga gjimnazi dhe i gatshëm për të pranuar ofertën. Kur marrëveshja skadoi në 2010-ën, Nike nënshkroi një marrëveshje të dytë për 9 vite të tjera.

Ndërsa kompani të tjera veshjesh sportive kanë bërë kontrata të tilla të përjetshme me sportistë botërorë, ESPN raporton se kjo është kontrata e parë e Nike dhe marrëveshja më e madhe me një atlet. Rivali i Nike, Adidas ka një të tillë me Derrick Rose të Chicago Bulls dhe legjendën e sportit David Beckham, ndërsa Reebok ka nënshkruar një të tillë me yllin e Filadelfias, Allen Iverson.

Sipas SportsScanInfo, linja e veshjeve që mbante firmën e tij bëri 340 milionë $ për Nike vitin e shkuar, më shumë se dyfishi i të ardhurave të vetë linjës së Durant. Kontrata e përjetshme e LeBron James me Nike, padyshim shënon një tjetër fazë në karrierën e tij.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dija është fuqi vetëm kur përdoret.”
— Dale Carnegie
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0