Gjykata vendos se Google duhet të përballet me padi për reklama prej 13.6 miliardë paundësh - Business Magazine Albania

Gjykata vendos se Google duhet të përballet me padi për reklama prej 13.6 miliardë paundësh

Google

Gjykata ka vendosur se Google duhet të përballet me një padi prej 13.6 miliardë paund duke pretenduar se ka shumë pushtet mbi tregun e reklamave në internet.

Rasti, i sjellë nga një grup i quajtur Ad Tech Collective Action LLP, pretendon se gjigandi i kërkimit u soll në një mënyrë antikonkurruese, gjë që bëri që botuesit online në Mbretërinë e Bashkuar të humbisnin para. Kompania mëmë, Google Alphabet, e quajti rastin “jokoherent” në përpjekjet e saj për të hequr dorë nga veprimi ligjor.

Por, Gjykata e Apelit të Konkurrencës, në Londër, ka vendosur që çështja tani mund të shkojë në gjyq.

“Ky është një vendim i një rëndësie të madhe për viktimat e sjelljes antikonkurruese të Google në adtech. Google tani do të duhet të përgjigjet për praktikat në një provë të plotë”, tha ish-drejtori i Ofcom Claudio Pollack, tani partner në Ad Tech Collective Action.

Megjithatë, drejtori ligjor i Google, Oliver Bethell, e përshkroi padinë si “spekulative dhe oportuniste”.

“Ne do ta kundërshtojmë atë fuqishëm dhe në bazë të fakteve”, shtoi ai në një deklaratë.

Rastet kanë të bëjnë me teknologjinë e reklamimit, zakonisht të shkurtuar në adtech, e cila vendos se cilat reklama në internet shohin njerëzit, si dhe sa kushtojnë ato për botuesit. Pritja e reklamave të tilla është një burim i madh të ardhurash për shumë faqe interneti, Ad Tech Collective Action thotë se shpenzimet e reklamave dixhitale arritën në 490 miliardë dollarë në 2021.

Është gjithashtu një industri jashtëzakonisht e vlefshme për Google, sepse dominon kaq shumë kërkimin në internet. Në thelb të pretendimit është pretendimi se Google po abuzon me atë dominim, duke reduktuar të ardhurat që marrin faqet e internetit. Ad Tech Collective Action thotë se Google është angazhuar në atë që njihet si “vetë-preferencë” – me fjalë të tjera duke promovuar produktet dhe shërbimet e veta në mënyrë më të dukshme se ato të rivalëve të saj.

Ai thotë se kjo do të thotë që botuesit përfundojnë duke marrë më pak para për reklamat që ata presin, si dhe duhet të paguajnë tarifa “shumë të larta” në Google.

“Mezi pres të punoj me këshilltarët tanë ligjorë dhe ekonomikë për të ofruar kompensim për vite gjatë të cilave tregjet përkatëse nuk dhanë një rezultat konkurrues për tregun e botimeve në Mbretërinë e Bashkuar”, tha zoti Pollack.

Por, do të duhet shumë kohë para se të zgjidhet ndonjë nga këto, tashmë janë dashur tetëmbëdhjetë muaj për të arritur në këtë pikë dhe nuk është caktuar asnjë datë gjyqi. Rasti është ai që njihet si opt-out, që do të thotë se përfshihen të gjithë botuesit përkatës në Mbretërinë e Bashkuar, përveç nëse tregojnë ndryshe. Ai financohet nga një palë e tretë e panjohur dhe thotë se botuesit në Mbretërinë e Bashkuar që janë pjesë e kërkesës nuk do të paguajnë kosto për të marrë pjesë.

Ajo vjen pasi Google përballet me hetime nga rregullatorët në Mbretërinë e Bashkuar, Evropë dhe SHBA në biznesin e saj adtech, ndërsa firma tashmë është përballur me gjoba me vlerë miliarda paund nga Komisioni Evropian për atë që e quajti sjellje antikonkurruese.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0