Frikërat që duhet t’i kalojmë në mënyrë që të kemi sukses në biznes dhe jetë


Frikërat tuaja mund të jenë barrierat e suksesit. Më poshtë janë disa nga frikërat që na pengojnë në rrugë drejt suksesit. 

Frika 1 – Po sikur dikush zbulon se kush jam në të vërtetë?

Shpesh herë njerëzit e fshehin se kush janë në të vërtetë, se çfarë duan, apo se çfarë pëlqejnë nga frika se mos njerëzit e tjerë mund të mos e aprovojnë këtë. Realiteti është se jo të gjithë duan të bëhen milionerë apo CEO të një korporate të madhe. Disa njerëz janë të kënaqur të jetojnë me atë që jeta u ofron, janë të kënaqur të jetojnë një jetë pa ambicje. Duhet të kuptoni vlerat tuaja, duhet të jeni të vërtetë me veten tuaj dhe mos shqetësoheni se çfarë mendojnë të tjerët. Ndiqni pasionet dhe dëshirat tuaja.

Frika 2 – Frikë nga vendosja e qëllimeve

Nëse ju nuk përcaktoni qëllime, atëherë është e pamundur të krijohet një plan veprimi i fortë për të arritur atë që dëshironi të arrini. Pa një plan, ju po i mbani shpresat tuaja te fati dhe shpresa që të jeni me fat nuk është një strategji e zgjuar.

Frika 3 – Unë nuk kërkoj ndihmë

Ka një numër arsyesh pse njerëzit nuk kërkojnë ndihmë. Frika e refuzimit; ata nuk duan të paraqiten si “budallenj”; shqetësimi i tyre do të dëmtojë arritjen; ata nuk duan që njerëzit të dinë se po luftojnë. Realiteti është se shumë pak njerëz arrijnë sukses të madh pa mbështetjen dhe ndihmën e të tjerëve. Shpesh njerëzit janë të gatshëm për të ndihmuar nëse ua kërkoni. Ju ndoshta keni më shumë ndihmë në dispozicion se sa jeni të vetëdijshëm.

Frika 4 – Urrej të telefonoj njerëzit

Ky është padyshim një problem në qoftë se ju jeni të përfshirë me shitjet ose zhvillimin e biznesit. Ndërsa ju nuk mund të jeni duke bërë pitching për shitjet në telefon, ju mund të keni nevojë të telefononi klientët për të organizuar një takim që të diskutoni se si mund t’i ndihmoni.

Personalisht, i urrej telefonatat, sidomos ato telefonata të ftohta. Por duke lexuar librin e Mandie, unë e kuptova se urreja t’i shqetësoja njerëzit dhe t’u harxhoja kohën e tyre.

Duke përdorur një nga teknikat e Mandie, tani, para çdo thirrje, unë përqëndrohem në atë që klienti do të marrë nga thirrja telefonike, sesi klienti do të përfitojë. Duke bërë këtë heq frikën time dhe më ndihmon të filloj një bisedë reciprokisht të dobishme.

Frika 5 – Nuk dua të dukem si “idiot”

Fakti që jemi të suksesshëm shpesh mund të na kërkojë të shkojmë kundër rrjedhës, për të sfiduar mënyrën aktuale të të bërit të gjërave dhe të provojmë diçka ndryshe. Por në qoftë se ajo shkon keq, ajo mund të na çojë në tallje nga të tjerët.

Guxoni të jeni ndryshe. Kjo mund t’iu çojë në një sukses të madh!

Sa më shumë frikëra të kapërceni, më shumë sukses profesional dhe personal do të arrini. Nuk është e lehtë. Shumë frikëra janë të rrënjosura thellë. Por në qoftë se ne me vetëdije punojmë me to, mund të bëjmë përmirësime të mëdha.

burimi: inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0