Ford pritet të realizojë transportin e mallrave me dronë dhe furgona autonome - Business Magazine Albania

Ford pritet të realizojë transportin e mallrave me dronë dhe furgona autonome


Kompania Ford ka prezantuar në Barcelonë një projekt, sipas të cilit dronët dhe furgonat autonomë së shpejti do të transportojnë mallra në të gjithë qytetet.

Projekti ‘Autolivery’ është ideja e një grupi të punonjësve të Ford, të cilët kanë parashikuar disa mënyra për ta bërë fazën e fundit të dërgesave më të lehtë. Ai mund të ndihmojë për të lehtësuar bllokimin në trafik dhe të përshpejtojë dërgesat.

Dizenjuesit janë fokusuar veçanërisht në pesëmbëdhjetë metrat e fundit të dorëzimit të mallrave. Dronët do të jenë në dispozicion kur kanë të bëjnë me dërgesa në zona urbane të dendura, ku parkimi është jo praktik dhe njerëzit jetojnë në ndërtesa shumë të larta.

Dhe sa më shumë njerëz të blejnë online, presioni për të përmirësuar efikasitetin e ofrimit të shërbimeve do të rritet. Ky koncept mund të transportojë shpejt dhe me efikasitet çdo gjë nga sendet ushqimore te furnizimet e nevojshme mjekësore. Ford shpreson se shërbimi i tyre Autolivery mund të përmirësojë jetën e konsumatorëve me shtëpitë ‘inteligjente’ dhe të hapë rrugën për një të ardhme më të qëndrueshme.

burimi: acp.al 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0