Fobitë më të përhapura në botë - Business Magazine Albania

Fobitë më të përhapura në botë

Fobia tregon një frikë të vazhdueshme ndaj disa situatave, objekteve, aktiviteteve, kafshëve etj, të cilat ndonjëherë mund të jenë kufizuese dhe mund të kenë ndikim në jetën tonë të përditshme.

Pothuajse të gjithë kanë një fobi pak a shumë të theksuar, por ndërsa disa janë shumë të rralla dhe të veçanta, të tjerat janë të përhapura.

“Iniciativa Botërore e Studimit të Shëndetit Mendor”, një projekt bashkëpunues i OBSH-së, Universitetit të Harvardit dhe Universitetit të Miçiganit, ka renditur fobitë më të përhapura.

Aerofobia- Frika nga fluturimi prek më shumë se 1% të popullsisë. Ata që vuajnë prej tij priren jo vetëm të ndiejnë tmerr kur udhëtojnë në një avion, por edhe thjesht nga mendimi se duhet të fluturojnë. Në fakt, aerofobet shpesh udhëtojnë me aeroplan vetëm kur është rreptësishtë e nevojshme.

Brontofobia- Pothuajse 2% e popullsisë së botës ka frikë nga tingujt e vetëtimave. Ata që vuajnë nga brontofobia përpiqen t’i shpëtojnë vetë frikës, si fëmijët ashtu edhe të rriturit kërkojnë strehim kudo ku nuk mund të dëgjojnë dhe as të shohin një stuhi.

Lexo edhe: Fluturoni me avion për herë të parë? Ja rregullat që duhet të dini

Klaustrofobia- Ashensorë, dhoma të vogla, tunele ka shumë njerëz që nuk e durojnë dot idenë për të qenë në hapësira të mbyllura dhe këtu bëjnë pjesë më shumë se 2% e popullsisë. Kjo fobi shkakton një ndjenjë të përgjithshme shqetësimi që zgjon frikën.

Talasofobia- Talasofobia është frika nga uji si detet, oqeanet, liqenet apo edhe pishinat dhe rezulton me frikën e zhytjes në ujë, shpesh kur është i thellë dhe i errët, por në disa raste edhe kur shtrati i detit është i dukshëm. Shumë njerëz që preken nga kjo frikë (në total më shumë se 2% e popullsisë) refuzojnë të bëjnë banjë në det edhe aty ku uji është i cekët, duke zhytur vetem kyçet e këmbëve.

Akrofobia- Pak më pak se 3% e popullsisë totale të botës është e tmerruar nga vendet e larta si rrokaqiejt, teleferikët ose urat në lartësi të mëdha. Kjo frikë shtohet në prani të mbikalimeve dhe pranë lartësive, si për shembull në ballkone. Simptomat janë fobitë klasike si takikardi, dridhje, djersitje e tepërt dhe në raste të rënda sulme paniku.

Hemofobia- Përafërsisht 3% e njerëzve janë të frikësuar nga gjaku, vetëm shikimi i tij mund të rrezikojë të çojë gjendje të fiktë. Studimet e kryera kohët e fundit kanë gjurmuar disa shkaqe të mundshme të kësaj fobie, shpesh arsyet qëndrojnë në traumat e fëmijërisë ose të adoleshencës.

Fobia e kafshëve- Arachnophobia (merimangat), entomofobia (insektet), ornitofobia (zogjtë), ophidiofobia (gjarpërinjtë). Frika e lidhur me kafshët është më e përhapura në botë, duke prekur pothuajse 4% të popullsisë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0