Fillimi i një ëndrre

Nga Ambra Hysa

Të ndërtosh diçka mbi pasionin tënd dhe ajo që ti je, të reflektohet si puna jote mendoj që përveçse privilegj është guxim.

Besoj vazhdimisht se gjithçka fillon nga një ëndërr, por duhet të ketë një plan, me sytë e mëndjes duhet hartuar një plan, në mënyrë që kjo ëndërr të “ecë me këmbët e saj” e të bëhet gati për një rrugëtim të gjatë dhe me shumë sfida.

Një ëndërr e mbetet një dëshirë në sirtar, ndërsa një ëndërr e planifikuar mirë quhet VIZION.

Gjithçka që ne shohim rreth nesh, ka qënë më përpara thjesht një mendim….dikush ka menduar për të realizuar karrigën ku jemi ulur, kompjuterin apo celularin që mbajmë në dorë dhe çdo herë është dukur e pamundur, përpara se të realizohej.

Është dashur vizion dhe këmbëngulje, për të parë diçka që nuk ekziston, për ta bërë të pamundurën të mundur dhe ëndrrën realitet.

E pëlqej shumë shprehjen “Gjithmonë do të duket e pamundur, derisa t’i ia del”, sepse kjo është e vërteta, në jetë kështu funksionon.

Investimi në mendësi, sipas meje është me rëndësi në biznes po aq sa studimi i tregut, puna dhe disiplina.

Gjithmonë kam ëndërruar të jem një sipërmarrëse. Kjo dëshirë ishte brenda meje që fëmijë dhe të gjitha rrugët më udhëzonin vazhdimisht drejt pasionit tim.

Nisi me një hap të vogël dhe unë jam ende në hapin tim të parë, por me vizionin e qartë se ku dua të shkoj, pavarësisht pengesave, sfidave, vështirësive dhe dështimeve.

Mendësia e suksesit është në vetvete një qëndrim, është jeta e përditshme dhe qasja jonë ndaj problematikave të saj.

Nuk besoj se ne mund të jemi të suksesshëm në shërbimin ndaj klientëve, nëse së pari nuk jemi entuziastë apo optimistë për vlerën që japim, jo produktin që tregtojmë.

Entuziazmi është ngjitës, është arsyeja përse klientët na besojnë dhe tërhiqen si magnet drejt shërbimeve tona. Nëse nuk ka entuziazëm, nuk ka sukses.

Lexo: Dhjetë ide biznesi që mund t’ju bëjnë milioner në 2021

Pasioni dhe dashuria për punën që bëjmë, është vërtet një çelës suksesi.

Nëse në punën tonë kemi vendosur zemren, atëherë ajo do të na udhëzojë drejt një përkushtimi që i kalon pritshmëritë.

Gjithçka fillon me një hap të vogël dhe me besim, e rëndësishme është të fillosh, pikërisht atëherë kur nuk je gati, sepse gati nuk mund të jesh asnjëherë.

Vetëm kur ta kuptojmë ketë kemi filluar mbarë dhe ndoshta jemi në gjysmë të rrugës.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale