Facebook bllokon reklamat që përjashtojnë grupe të caktuara etnike dhe racore

Facebook bllokon reklamat që përjashtojnë grupe të caktuara etnike dhe racore


Facebook ka njoftuar se do të ndalojë përkohësisht reklamuesit që përjashtojnë grupe të ndryshme etnike dhe racore kur blejnë reklama në rrjetin social.

Facebook do të kryejë një kontroll në mënyrën se si reklamuesit përdorin mjetin e përjashtimit.

Ky auditim do të shtrihet përtej grupeve etnike dhe racore për të përfshirë përdorues të tjerë, si komuniteti LGBT dhe grupet fetare, njoftoi USA Today.

Lexoni: Facebook sjell funksionalitetin më të fundit “Mentorship and Support”

Kreu operativ i Facebook Sheryl Sandberg i shkroi Black Caucus të Kongresit për të konfirmuar ndryshimin e politikave dhe shqyrtimin e reklamuesve.

“Derisa të sigurohemi më mirë që mjetet tona të mos përdoren në mënyrë të papërshtatshme, ne po e çaktivizojmë opsionin që lejon reklamuesit të përjashtojnë segmente të caktuara nga publiku për reklamat e tyre,” shkruante ajo.

“Vendimi i Facebook për të çaktivizuar funksionin e tij të reklamimit multikulturor është një veprim i duhur deri sa të ndreqen shqetësimet serioze që lidhen me atë veçori,” tha kongresmenja Robin Kelly në përgjigje të saj.

Veprimi i Facebook vjen një javë pasi ProPublica, një organizatë jo-fitimprurëse e lajmeve, zbuloi se Facebook ishte ende duke i lejuar reklamuesit të blinin reklama që përjashtonin audiencat në nivel racor edhe pse ai kishte premtuar më parë masa mbrojtëse.

Për hetimin e saj, ProPublica bleu dhjetëra reklama me qera në Facebook, por kërkoi që të mos u tregoheshin afrikano-amerikanëve, nënave të fëmijëve të shkollave të mesme, folësve spanjollë dhe të shpërngulurve nga Argjentina.

Lexoni: 270 milionë adresa të paligjshme në Facebook

Megjithatë, sipas ProPublica, çdo reklamë diskriminuese u miratua brenda disa minutave edhe pse të gjitha këto grupe duhej të mbrohen nga Ligji Federal për Strehim.

“ProPublica kohët e fundit zbuloi se masat mbrojtëse që vendosëm në fillim të këtij viti nuk ishin aq gjithëpërfshirëse sa duhet të ishin,” tha Rob Goldman, VP e reklamave, zhvillimit dhe zgjidhjeve të Facebook. “Ky ishte një dështim në zbatimin e kësaj mase. Ne duhet të bëjmë më mirë.”

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0