Facebook bllokon reklamat që përjashtojnë grupe të caktuara etnike dhe racore

Facebook bllokon reklamat që përjashtojnë grupe të caktuara etnike dhe racore


Facebook ka njoftuar se do të ndalojë përkohësisht reklamuesit që përjashtojnë grupe të ndryshme etnike dhe racore kur blejnë reklama në rrjetin social.

Facebook do të kryejë një kontroll në mënyrën se si reklamuesit përdorin mjetin e përjashtimit.

Ky auditim do të shtrihet përtej grupeve etnike dhe racore për të përfshirë përdorues të tjerë, si komuniteti LGBT dhe grupet fetare, njoftoi USA Today.

Lexoni: Facebook sjell funksionalitetin më të fundit “Mentorship and Support”

Kreu operativ i Facebook Sheryl Sandberg i shkroi Black Caucus të Kongresit për të konfirmuar ndryshimin e politikave dhe shqyrtimin e reklamuesve.

“Derisa të sigurohemi më mirë që mjetet tona të mos përdoren në mënyrë të papërshtatshme, ne po e çaktivizojmë opsionin që lejon reklamuesit të përjashtojnë segmente të caktuara nga publiku për reklamat e tyre,” shkruante ajo.

“Vendimi i Facebook për të çaktivizuar funksionin e tij të reklamimit multikulturor është një veprim i duhur deri sa të ndreqen shqetësimet serioze që lidhen me atë veçori,” tha kongresmenja Robin Kelly në përgjigje të saj.

Veprimi i Facebook vjen një javë pasi ProPublica, një organizatë jo-fitimprurëse e lajmeve, zbuloi se Facebook ishte ende duke i lejuar reklamuesit të blinin reklama që përjashtonin audiencat në nivel racor edhe pse ai kishte premtuar më parë masa mbrojtëse.

Për hetimin e saj, ProPublica bleu dhjetëra reklama me qera në Facebook, por kërkoi që të mos u tregoheshin afrikano-amerikanëve, nënave të fëmijëve të shkollave të mesme, folësve spanjollë dhe të shpërngulurve nga Argjentina.

Lexoni: 270 milionë adresa të paligjshme në Facebook

Megjithatë, sipas ProPublica, çdo reklamë diskriminuese u miratua brenda disa minutave edhe pse të gjitha këto grupe duhej të mbrohen nga Ligji Federal për Strehim.

“ProPublica kohët e fundit zbuloi se masat mbrojtëse që vendosëm në fillim të këtij viti nuk ishin aq gjithëpërfshirëse sa duhet të ishin,” tha Rob Goldman, VP e reklamave, zhvillimit dhe zgjidhjeve të Facebook. “Ky ishte një dështim në zbatimin e kësaj mase. Ne duhet të bëjmë më mirë.”

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0