"EU Transit –Tirana Farm" - Mundësi bashkëpunimi për sipërmarrësit e rinj, vendas dhe të huaj - Business Magazine Albania

“EU Transit –Tirana Farm” – Mundësi bashkëpunimi për sipërmarrësit e rinj, vendas dhe të huaj


Nis sot eventi “EU Transit –Tirana Farm”, i hapur në ambientet e Pazarit të Ri, me pjesëmarrjen e shumë sipërmarrësve të rinj, vendas dhe të huaj. “EU Transit –Tirana Farm” është një model i suksesshëm europian, i cili ka si objektiv gjetjen e partnerëve dhe rritjen e mundësisë për bashkëpunim ndërmjet sipërmarrësve të rinj në vendin tonë dhe vende të tjera europiane.

Një prej bahkëorganizatorëve të këtij eventi është dhe Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve (AIDA), ku përfaqësueja e saj, Znj. Migena Muslli ka mbajtur një fjalim mbi fokusin e AIDA-s, duke venë theksin në fondet publike në ndihmë të ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme (SME) dhe shërbimet që AIDA ofron nëpërmjet Rrjetit Europian të Ndërmarrjeve në Shqipëri.

Ky aktivitet do të vijojë me takimet B2B mes pjesëmarrësve vendas dhe të huaj që i perkasin sektorëve të turizmit, agroindustrisë dhe punimeve kreative tradicionale, me qëllim rritjen e partneritetit mes tyre. Eventi “EU Transit –Tirana Farm” do të vijojë dhe nesër, me një guidë tour dhe takime B2B në Petrelë.

Burimi: AIDA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0