E vetmja gjë që liderët nuk e bëjnë asnjëherë - Business Magazine Albania

E vetmja gjë që liderët nuk e bëjnë asnjëherë


Prania gjithnjë në rritje e punonjësve të ditur (njerëz që dinë më shumë se shefi i tyre për atë që ata janë duke bërë) paraqet sfida për liderët e sotëm për t’i trajtuar ata si duhet.

Sfida kryesore është: “Si mund t’i ndihmoni anëtarët e ekipit për të arritur qëllimet e tyre kur ju, si një udhëheqës, nuk jeni ekspert në këtë fushë?”

E vetmja gjë që liderët nuk e bëjnë është të shtiren sikur janë ekspertë! Kjo është diçka e dëmshme në shumë mënyra. Ja një shembull:

Nëse dikush vjen te ju me një ide dhe në vend që të thoni është një ide e mirë, ju përgjigjeni, “Pse nuk i shton dhe këtë?” apo “Pse nuk bën këtë?” duke marr kështu pronësinë e idesë. Shtesat tuaja bëjnë që ajo mos të jetë më ideja e personit fillestar.

Ju duhet ta shihni lidershipin sipas dëshirave dhe nevojave të punonjësve. Ja se si duhet t’i menaxhoni punonjësit e ditur.

1. Tregoni pasion

Duke punuar 40 orë në javë dhe me 4-5 javë pushime kjo do të thotë që njerëzit zakonisht të fokusohen më pak dhe ta duan më pak atë që bëjnë. Sot shumë profesionistë punojnë me orë të zgjatura dhe është thelbësore që ata t’a duan punën e tyre. Ata që drejtohen nga shembujt dhe shfaqin pasion në punën e tyre e bëjnë më të lehtë për ndjekësit e tyre të tregojnë të njëjtin pasion dhe dëshirë për të punuar.

2. Vlerësoni kohën

Në ditët e sotme njerëzit kanë shumë pak kohë dhe kjo do të thotë se vlera e kësaj kohe është rritur.

Liderët që shpenzojnë kohën e nënpunësve nuk po veprojnë siç duhet. Liderët mund të jenë më të suksesshëm nëse i mbrojnë njerëzit nga gjërat të cilat i dekurajojnë pasionet dhe nuk rrisin aftësitë e tyre.

3. Ndërtoni rrjete

Sot, siguria e punës vjen si rezultat i aftësive, pasionit dhe një lidhjeve të shumta. Liderët të cilët i mundësojnë njerëzve të krijojnë lidhje të forta si brenda ashtu dhe jashtë kompanisë fitojnë besimin e punonjësve të tyre. Këto rrjete profesionale i lejojnë njerëzit të zgjerojnë dijet e tyre dhe këtë dije t’a implementojnë në organizatën ku punojnë.

4. Përkrahni rritjen

Punonjësit më të mirë punojnë më shumë se për paratë. Ata duan të japin kontributin e tyre dhe të rriten profesionalisht në fushën e tyre. Liderët të cilët i pyesin nënpunësit e tyre, “Çfarë mund të bëj kompania jonë që ti të rritesh profesionalisht dhe të arrish qëllimet e tua?” do të përfitojnë 10-fish.

5. Zgjeroni lumturinë dhe kuptimin

Askush nuk do të punoj në një punë të pakuptimtë që i bën ata të palumtur. Liderët duhet t’i tregojnë punonjësve të tyre se si kompania mund t’i ndihmoj ata të japin një kontribut të rëndësishëm për botën dhe të ndihen të vlerësuar që po bëjnë diçka të cilën ata e kanë pasion.

Të menaxhosh punonjësit e ditur është një punë sfiduese por edhe shpërblyese. Duke vlerësuar dhe inkurajuar dedikimin, kohën dhe eksperiencën e punonjësve, liderët ndihmojnë jo vetëm në formimin e së ardhmes së tyre por edhe atë të kompanisë.

/CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0