Disa ide dhe këshilla për bizneset në kohën e koronavirusit

Disa ide dhe këshilla për bizneset në kohën e koronavirusit


Trajneri dhe eksperti i shitjeve, Denis Gafurri, sjell për BusinessMag disa pika përmbledhëse nga artikujt e Harvard Bussines Review, në lidhje me ndryshimet, që do të ndodhin pas kohës së COVID-19.

Bizneset janë befasuar se sa të varur janë nga Kina për gjithçka, nga lëndët e para kryesore ose pjesët deri tek produktet e gatshme. Ata tani mund të kuptojnë se Kina ishte një furnizues i furnizuesit të tyre, ose më tej poshtë si niveli i tretë ose i katërt. Shkalla e tronditjes do të ndodhë pasi të shërohen nga kaosi aktual, shumë do të fillojnë të mendojnë për diversifikimin e rrezikut të tyre dhe përpjekjen për të zhvilluar alternativa në vendet e tjera.

Udhëheqësit largpamës mund të drejtojnë organizatat më mirë duke krijuar kushte që lejojnë t’i ndihmojnë klientët. Kur ofrimi i shërbimit është një partneritet i vërtetë dhe klientët japin reagimet e tyre këshilluese, punonjësit janë më produktivë, rezultatet e shërbimeve përmirësohen dhe përvojat rriten për të gjithë, që janë të përfshirë.

Ekzistojnë tri gjëra, që mund të na pengojnë të angazhohemi në mënyrë produktive:

1) Të mos jemi në gjendje të ndihmojmë,

2) Të mos dimë se si të ndihmojmë dhe

3) Të mos besojmë në rëndësinë e ndihmës tonë.

Organizatat, që kanë arritur të ndihmojnë klientët e tyre të jenë më të dobishëm, kanë gjetur mënyra për të kapërcyer të tri pengesat. Për shembull, kinematë kanë identifikuar një sjellje konkrete, të dobishme të klientit – vendosja pa zë e telefonave para fillimit të filmit si dhe kompanitë ajrore, kur lusin që udhëtarët të mbledhin mbeturinat në vendet ku kanë qenë të ulur.

Lexoni: COVID-19, FMN-ja shpall recension global, e gatshme për ndihmë

Një vërejtje: në disa raste, mund të çojë në sjellje, që bien ndesh me objektivat e organizatës. Por kur është e qartë se angazhimi ynë është i dobishëm për të gjithë – për veten dhe për të tjerët – zakonisht shumica e njerëzve janë të kënaqur të angazhohen.

Duke identifikuar mënyra konkrete, në të cilat klientët mund të jenë të dobishëm, duke ofruar udhëzime të qarta për ato që mund të bëjnë dhe duke krijuar transparencë pse partneriteti i tyre do të bëjë një ndryshim pozitiv për të gjithë të përfshirët. Në këtë mënyrë drejtuesit e biznesit mund të përmirësojnë ndërveprimet midis klientëve dhe punonjësve të tyre duke arritur gjëra më të mira së bashku.

Në këtë moment paniku, kur kompanitë dhe punëtorët po përpiqen të kuptojnë se si të jesh produktiv dhe si të jesh i lumtur duke punuar nga shtëpia, këshilla më praktike, që mund të jap është të gjesh dikë që është me përvojë në mjetet e teknologjisë së punës në distancë. Gjeni një koleg që ka përdorur aplikacionet si Slack dhe Zoom dhe vendosni një tutorial, krijoni një ide se si t’i përdorni këto mjete dhe si është funksionaliteti i tyre.

Mënyra më e lehtë është të përdorni një dokument Google ose Slack. Kështu funksionojnë kompanitë virtuale. Nëse ju dhe unë punojmë si ekip, unë mund të punoj në një dokument të Google dhe të shpjegoj atë që kam bërë, dhe ju mund të jeni në një zonë ose qytet tjetër, ta hapni atë dhe të shihni punën që kam bërë. Ka më pak shanse për të humbur komunikimin dhe njerëzit janë në të njëjtën faqe.

Lexoni: Avni Ponari: Të sigurohesh nuk është biznes, por përgjegjësi

Shpresoj se do ta kuptojmë se fshehja e lajmeve të këqija nuk është kurrë një ide e mirë. Kjo do të thotë të rikujtojmë veten për të zotëruar aftësitë e udhëheqjes për të thënë të vërtetën dhe për të përfshirë njerëzit në punën e vështirë të krijimit të zgjidhjeve së bashku.

Zotërimi i dizajnimit dhe menaxhimit të ekipeve do të bëhet një focus edhe më kritik – ose më saktë, zotërimi i asaj që quhet “punë ekipi” – duke punuar në grupe fleksibël me pjesëmarrje të zhvendosur, shpesh nga vende të ndryshme, për të adresuar sfida të veçanta.

Shumë nga ndryshimet që ndërmarrjet do të bëjnë në një afat të shkurtër janë të dukshme: udhëtimi do të zvogëlohet në mënyrë dramatike, më shumë mundësi pune nga shtëpia për punëtorët me këmisha te bardha dhe ndryshimet në operacionet e biznesit për të zvogëluar kontaktin njerëzor dhe për të përmirësuar higjenën e vendit të punës.

Ndryshimet më interesante do të shfaqen pasi kjo urgjencë e shëndetit publik të ketë kaluar.

Për sa i përket bizneseve më të ndikuara nga COVID-19, sektorë të caktuar – udhëtimi ajror, hoteleria, turizmi dhe markat të konsumit që mbështeten në shitjen me pakicë tradicionale për pjesën më të madhe të shitjeve të tyre – tashmë janë prekur në mënyrë të dukshme. Kështu do të ndodhë edhe me industritë që kanë të bëjnë me tubim të numrit të madh të njerëzve, të tilla si shumë forma të argëtimit popullor – sporte, kinema, koncerte – në konferenca biznesi dhe panaire tregtare.

Thuhet se fati favorizon mendjen e përgatitur. Fati sigurisht favorizon kompanitë, që kujdesen për të gjithë palët e interesuara (stafin e etyre) dhe praktikat e mira të vendit të punës. Ata janë më të përgatitur për t’u marrë me dhe për të zbutur krizën, si pandemia aktuale koronavirus.

Është e rëndësishme që njerëzit të ndiejnë se ekziston diçka pozitive që mund të bëjnë për të qenë të dobishëm dhe për të rimarrë disa kontrolle mbi rutinat dhe aftësitë. Rinovimi dhe forcimi i praktikave të mira në vendin e punës mund të bëjë një ndryshim të madh në produktivitet dhe mirëqenie. Për shembull:

  • Komunikim i bollshëm. Raportime të rregullta, komunikim nga shumë nivele, dialogje të bashkuara.
  • Trajnim i nderlidhur-interaktiv, në mënyrë që njerëzit të plotësojnë njëri-tjetrin.
  • Orari fleksibël i punës, koha e fillimit dhe e ndalimit që i përshtatet nevojave të jetës.
  • Qartësia e objektivave. Matja e rezultateve dhe ndikimi në punë, jo thjesht koha e kaluar.
  • Fuqizimi i njerëzve në nivele më të ulëta për të marrë vendime të shpejta.
  • Qëllimi i gjerë. Theksi në misionin dhe vlerat që drejtojnë kompaninë dhe si punonjësit mund të kontribuojnë.

Lexoni: BE jep 4 milionë euro për shëndetësinë në Shqipëri

Një mënyrë për të realizuar të dyjat “jashtë ndërtesës” dhe brenda qëllimeve të kompanisë është të fuqizoni ekipet të kalojnë një pjesë të kohës së tyre për të menduar për mënyrën se si ata mund të ndihmojnë për të bërë një ndryshim në komunitetet e tyre, tani dhe për të ardhmen. Kjo mund të bashkojë dhe frymëzojë njerëzit dhe mund të krijojë ide të mira për inovacion kur vëmendja kthehet në të ardhmen e biznesit.

Për më tepër informacione, pyetje, për trajnime individuale ose të dedikuara që mund të ndihmojnë për kompaninë tuaj, mund të kontaktoni në Facebook, LinkedIn, email: sales@denisgafuri.com ose Twitter: @DenisGafuri.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0