COVID-19, FMN-ja shpall recension global, e gatshme për ndihmë

COVID-19, FMN-ja shpall recension global, e gatshme për ndihmë


Shefja e Fondit Monetar Ndërkombëtar, Kristalina Georgieva tha të premten se ekonomia globale tani është në një recesion falë COVID-19, por ajo është e lumtur teksa shikon liderët botërorë, që e kanë kuptuar se vetëm një përpjekje e koordinuar do të jetë në gjendje të frenojë përhapjen e koronavirusit.

“Ne kemi deklaruar që bota tani është në recesion dhe se gjatësia dhe thellësia e këtij recesioni varen nga dy gjëra: Përmbajtja e virusit dhe një përgjigje efektive, e koordinuar ndaj krizës,”  tha ajo për CNBC.

Ndikimi mbi ekonominë nga pandemia e COVID-19 ëshë “shumë më keq se kriza financiare globale”, tha shefja e FMN, duke shtuar se organizata është e përgatitur që të përdorë “arkën e saj prej 1 triliardë dollarësh” për t’i ardhur në ndihmë atyre që janë në nevojë.

Lexoni: Yuval Harari: Si të mësojmë prej epidemive të së kaluarës

“Kurrë në historinë e FMN-së nuk kemi parë që ekonomia botërore të ndalet. Tani jemi në recesion”, tha ajo.

Kristalina Georgieva tha se sëmundja po godet ekonomitë më të dobëta ashtu siç godet personat me sëmundje shoqëruese.

“Kemi një arkë prej 1 triliardë dollarësh dhe jemi të vendosur që të vendosim në përdorim sa të jetë e nevojshme për të mbrojtur ekonominë nga plagët e kësaj krize” shtoi ajo.

Mbi 90 shtete i kanë kërkuar FMN-së fondet e emergjencës, tha Georgieva, gjatë një konference për shtyp.

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0