Cili ishte gabimi që bëri kompania gjigante e prodhimit të veshjeve "Zara"?! - Business Magazine Albania

Cili ishte gabimi që bëri kompania gjigante e prodhimit të veshjeve “Zara”?!

Aktivistët pro Palestinës kritikojnë markën e njohur të veshjeve “Zara” për një fushatë publicitare që fyen viktimat e luftës në Gaza. Pas kritikave kompania e njohur ka hequr dorë nga vijimi i fushatës së reklamave.

Dyqanet e Zarës, në mbarë botën po përballen me protesta pro palestineze. Shkak u bë fushata reklamuese e makrës së njohur, imazhet në të cilën, ngjasonin me fotot e kufomave me qefine të bardha në Gaza.

Një nga fotot që ngjalli më shumë debate, ishte e një modelje që mbante një manikin të mbështjellë më të bardhë, foto që ngjason me atë të një nëne në Palestinë, që mbante në krah fëmijën e vrarë.

Një tjetër foto është një bust i shtrirë në dysheme dhe një modele që qëndronin mes mbeturinave nga kutitë e mallrave, për të cilat disa thanë se ngjanin me rrënojat e luftës dhe arkivole.

Disa aktivistë pro-Palestinës bënë thirrje për bojkot të Zara-s. Ata thonë se Zara ka përdorur shkatërrimet në Rripin e Gazës, ku janë vrarë mbi 18 mijë njerëz, shumica prej tyre gra dhe fëmijë.

Ndërkohë kompania e modës, u shpreh se fushata reklamuese ishte konceptuar që në korrik dhe fotot janë realizuar në shtator.

Megjithatë në faqen e Zarës në Instagram, me dhjetëra persona komentuan flamurin e Palestinës dhe shkruajtën se kjo fushatë ka qënë e qëllimshme.

Pas reagimit të ashpër, disa nga imazhet dukej se ishin fshirë nga rrjetet sociale të Zara-s, por mbetën në faqen e saj.

Kjo nuk është hera e parë që Zara përballet me akuza lidhur me konfliktin Izrael-Palestinë. Në tetor 2022, palestinezët nisën një fushatë bojkotimi pasi mbajtësi i ekskluzivitetit të Zara në Izrael shprehu mbështetje për partinë ekstremiste të Forcave Hebraike.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0