Cilat janë ushqimet më të shtrenjta në botë

Cilat janë ushqimet më të shtrenjta në botë

Cilat janë ushqimet më të shtrenjta në botë

Përbërësit më të hollë në botë mund të arrijnë çmime astronomike. Mungesa dhe ekskluziviteti i këtyre përbërësve i bën  ushqimet shumë të kërkuara nga ata që kërkojnë gjërat më eskluzive.

Nga havjari te tartufi, ju sjellim ushqimet  shumë të shtrenjta per të cilat as qe i kemi menduar.
Gaforrja e borës – Më 7 nëntor 2019, një gaforre bore u shit në ankand në Japoni për 46,000 dollarë.
Proshuta Iberike – Kjo proshutë e pjekur prodhohet vetëm në Spanjë dhe Portugali. Që nga 20 Mars 2016, kjo proshutë bën pjesë në Rekordet Botërore Guinness për çmimin e shtrenjtë e cila vlerësohet rreth 4,500 dollarë.
Shafran – I njohur edhe si ‘ari i kuq’, shafrani është erëza më e shtrenjtë në botë. Duhen mijëra lule vetëm për të marrë 1 kg shafran.

Lexo edhe: Ai la Japoninë dhe mësoi si të bëjë taco në Meksikë

Tartufi i bardhë – Vendas në rajonin e Piemonte të Italisë Veriore, tartufi është një delikatesë e cila kushton shumë shtrenjtë. Në vitin 2007, një pronar kazinoje në Macau pagoi 330,000 dollarë për një tartuf i cili peshonte 1.5 kg.
Havjar Almas – Ky havjar i rrallë dhe i shtrenjtë beluga është shitur me 34,500 dollarë për kilogram.

rtsh

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0