Çifti Obama po realizon 7 filma dhe seriale në Netflix - Business Magazine Albania

Çifti Obama po realizon 7 filma dhe seriale në Netflix


Ish-Presidenti Barak Obama dhe kompania e parë e produksionit e Michelle Obama, Higher Ground, publikuan në prill projektet për Netflix ku përfshihen seri të dokumentarëve dhe filma artistikë. Dhe tani e dimë kur do të dalë në premierë projekti i tyre i parë.

“Fabrika Amerikane”, një dokumentar që Netflix ia bleu në Festivalin e Filmit Sundance të këtij viti çiftit Obama, do të transmetohet për publikun më 21 gusht në mbarë botën dhe në kinematë e përzgjedhura të Amerikës, sipas Indiewire. Dokumentari bën fjalë për një miliarder kinez, i cili hap një fabrikë të re në grykën e një centrali të braktisur të General Motors në Ohaio.

Projektet e tjera përfshijnë një adaptim non-fiction të filmit “Moneyball” nga Michael Lewis, “Rreziku i pestë”; Një adaptim filmik i fituesit të çmimit Pulitzer David W. Blight “Frederick Douglass: Profeti i Lirisë”, “Bloom”, “Overlooked”,”Dëgjoni perimet tuaja dhe hani prindërit tuaj” dhe “Crip Camp”.

Higher Ground tha se projektet janë në faza të ndryshme të zhvillimit dhe do të transmetohen në vitet e ardhshme.

Çifti Obama bëri një marrëveshje shumëvjeçare me Netflix në maj të vitit të kaluar për të prodhuar shfaqje origjinale dhe filma. CNN raportoi se ishte një “marrëveshje e shtrenjtë me tetë shifra”.

“Barak dhe Michelle Obama janë ndër figurat më të respektuara dhe më të njohura në botë dhe janë të pozicionuar në mënyrë unike për të zbuluar dhe për të nxjerrë në pah tregimet e njerëzve të suksesshëm në komunitetet e tyre dhe që përpiqen të ndryshojnë botën”, kishte thënë Ted Sarandos, shefi i përmbajtjes në Netflix, në kohën kur u finalizua marrëveshja.

Drejtori Ekzekutiv i Netflix Reed Hastings ka qenë kritik ndaj Presidentit Donald Trump në të kaluarën dhe mbështeti Hillary Clinton gjatë zgjedhjeve të vitit 2016.

BInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0