Egzon Gashi, CEO i Teach For Kosova u emërua si “30 under 30” (30 nën moshen 30) në Europë në fushën e ndikimit social! - Business Magazine Albania

Egzon Gashi, CEO i Teach For Kosova u emërua si “30 under 30” (30 nën moshen 30) në Europë në fushën e ndikimit social!

Egzon Gashi

Nga Florent Ibraimi, Kontributor

Egzon Gashi, është me shumë meritë në Forbes 30 Under 30.

I rritur dhe shkolluar në SHBA, Egzoni kthehet në Kosovë më 2018 për të themeluar Teach For Kosova, me qëllim të përmirësimit të sistemit dhe cilësisë së edukimit. Kënaqësi që kemi qenë pranë ekipit të tij, nga dita e parë.

Përndyshe, Teach For Kosova është non-profit organizatë që punon për të siguruar që të gjithë nxënësit në Kosovë të kenë qasje në një arsim cilësor, pavarësisht nga klasa shoqërore ose përkatësia etnike. Për ta arritur këtë, Teach For Kosova do të rekrutojë udhëheqësit e ardhshëm më premtues të Kosovës për të dhënë mësim për dy vjet në shkollat me nevoja më të lartë të Kosovës. Ata do të marrin dy vjet trajnim nga stafi i Teach For Kosova dhe do të bashkohen në një rrjet global me mbi 60,000 individë të cilët kanë përfunduar programe të ngjashme në të gjithë botën. Në planin afatshkurtër, Teach For Kosova synon të sjellë talent në sektorin e arsimit. Në planin afatgjatë, kolegët e Teach For Kosova – dhe alumni – do të përbëjnë një forcë kolektive të udhëheqjes e cila do të punojë për të eleminuar pabarazinë dhe për të zgjeruar mundësitë arsimore përmes arsimit ose ndonjë sektori tjetër që ata zgjedhin të ndjekin pas përfundimit të bursës.

Ndryshe nga tjerat, ai tha: “Jam shumë i ngazëllyer që u emërova në Forbes “30 Under 30” (30 nën moshën 30) për ndikim shoqëror në Europë! Puna ime si themelues i Teach For Kosova vazhdon te jetë një përvojë e papërshkrueshme. Është një ndjenjë e veçantë kur kjo punë vlerësohet në këtë mënyrë”.

https://www.forbes.com/30-under-30/2021/europe/social-impact

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0