Bërja e pyetjeve të duhura në këto 5 rrethana është vendimtare për rritjen e kompanisë suaj - Business Magazine Albania

Bërja e pyetjeve të duhura në këto 5 rrethana është vendimtare për rritjen e kompanisë suaj

kompani

A keni dashur ndonjëherë me të vërtetë të punoni me dikë, ndoshta një partner të mundshëm, mentor ose drejtues ekipi, por nuk keni ditur si ta realizoni? Ndoshta ju dëshironi të bëheni më shumë një “person njerëzor”, duke mësuar të krijoni lidhje domethënëse.

Pavarësisht se çfarë synimesh mund të keni, të mësoni se si t’i mbani linjat e komunikimit të hapura do të krijojë mundësi të reja, duke ju çuar përpara në arritjen e qëllimit tuaj në biznes. Këtu janë pesë rrethana ku mund të përdorni fuqinë për të bërë pyetjet e duhura, në mënyrë që të hapni dyert për t’ju çuar drejt mundësive dhe lidhjeve të reja.

1. Zhbllokimi i mundësive të reja

Nëse po takoni një partner të mundshëm biznesi , mentor ose drejtues ekipi, duhet të keni disa pyetje kyçe në dorë që shkojnë nën sipërfaqe. Shpesh, nuk është e lehtë të takosh njerëz të rinj.

Të bësh të tjerët të flasin për veten e tyre dhe jo vetëm për dhënien dhe marrjen e zakonshme është një art dhe një aftësi. Mund të filloni me formatin e vjetër të artikujve gazetaresk: “Kush, Çfarë, Ku, Kur dhe Pse”. Për shembull, mund të pyesni “Kush është mentori juaj?”, ose “Pse keni filluar biznesin tuaj?” Nëse jeni duke bashkëpunuar me një organizatë tjetër, mund të pyesni: “Çfarë shërbimesh ofroni që mund të më duhen?” Pyetjet që fokusohen në këto kategori mund të zbulojnë më shpejt, nëse marrëdhëniet e caktuara të rrjetit do të japin rezultate për ju dhe kompaninë tuaj.

2. Njohja me ekipin tuaj

Në jetën e përditshme të biznesit, është e lehtë të ndihesh i paparë dhe i padëgjuar. Krijimi i një kulture për të bërë pyetjet e duhura hap aftësinë tuaj për të njohur personin që qëndron pas anëtarëve të ekipit tuaj. Pavarësisht nëse dikush vlerësohet për njohuritë e tij të teknologjisë, njohuritë e tij të shitjeve, ose aftësinë e tij për të shkruar, ne të gjithë jemi shumë më tepër se totali i aftësive tona. Është e rëndësishme të mësoni pasionet e ekipit tuaj, vizionin e tyre për të ardhmen e tyre dhe pse ata po punojnë për kompaninë në këtë moment të jetës së tyre.

Ju mund të mësoni gjëra që e dallojnë një anëtar të ekipit nga të tjerët, ata mund të ndihmojnë të moshuarit ose personat me aftësi të kufizuara në ditët e tyre të pushimit, por ju do ta zbuloni këtë informacion të vlefshëm vetëm nëse pyesni. Ju mund të zbuloni se ata kanë një frymë sipërmarrëse dhe kanë një ngutje argëtuese, ose biznes familjar. Ose mund të zbuloni se ata udhëtojnë, gjë që mund t’ju hapë vende të reja pushimi, ose të zgjerojë mënyrën se si bëni punën tuaj. Pyetjet e duhura krijojnë një kulturë respekti, duke i ndihmuar njerëzit të zbulojnë më shumë se kush janë.

3. Njohja e audiencës tuaj

Kur filloni të sillni anëtarët e ekipit në rrethin tuaj, është e rëndësishme të njihni audiencën tuaj. Me fjalë të tjera, mësoni me kë keni të bëni dhe jini të hapur dhe gjithëpërfshirës ndërsa angazhoheni me ta në vend që të mbyllni rrjedhën e komunikimit. Mos bëni pyetje që i lënë në vend. Për shembull, mos supozoni se anëtarët e ekipit tuaj duan të flasin për politikën, ose se të gjithë i duan sportet. Jini gjithëpërfshirës në vend që të prisni që të gjithë të pajtohen me pozicionin ose perspektivën tuaj.

Është e rëndësishme të siguroheni që personi me të cilin po flisni është një marrës i mirë i asaj që po thoni. T’u japësh njerëzve hapësirën për të qenë vetvetja, i bën të kuptojnë se ju e vlerësoni dhe dëshironi të njiheni me personin që ata janë në të vërtetë. Si shumë njerëz, ju mund të mos ndiheni rehat të thyeni akullin dhe të angazhoni anëtarët e ekipit që nuk i njihni mirë, por mund të gjeni ndihmë.

Ka shumë burime në internet që ofrojnë lista të pyetjeve të mundshme të hapura që mund të përdorni, të tilla si: “Nëse do të kishit një superfuqi, cila do të ishte ajo?”, ose “Nëse do të ishit një udhëtar në kohë, në cilën periudhë kohore do të ktheheshit?” Angazhimi për të shpjeguar përgjigjen e tyre do t’i lejojë ata të zbulojnë karakterin e tyre në mënyra që nuk do ta bënin modelet e zakonshme të komunikimit.

4. Bërja e pyetjeve të intervistës

Nëse jeni duke intervistuar një kandidat për një punë, ose duke bërë një telefonatë zbulimi në konsideratë të një bashkëpunimi, bërja e pyetjeve të duhura e bën personin tjetër të flasë në një mënyrë që zbulon atë që duhet të dini. Në biznes, ka shoferë dhe pasagjerë kur bëhet fjalë për një bisedë. Shoferi nuk është ai që flet gjatë gjithë kohës, shoferi është ai që bën pyetjet që drejtojnë një bisedë kuptimplote.

Drejtuesit e biznesit bëjnë pyetje intervistash për të mësuar shpejt se kush është dhe kush nuk është i përshtatshëm për kompaninë. Shpesh pyesin pse kandidati dëshiron të punojë për biznesin e tyre. Duke bërë një pyetje të tillë si: “Çfarë shpresoni të përfitoni nga kjo përvojë?” mund të zbulojë qëllimin e një kandidati. Ju gjithashtu mund të zbuloni forcën, ose qëndrueshmërinë e një punësimi të mundshëm duke pyetur për një sfidë që ata duhej të kapërcenin në jetë. Bërja e pyetjeve të duhura në një intervistë mund të nxjerrë në pah karakterin e vërtetë të dikujt që keni vetëm disa minuta për ta vlerësuar.

5. Njohja e vetes

Pyetjet efektive nuk duhet të përfshijnë gjithmonë një person tjetër. Ndonjëherë marrëdhënia për të cilën duhet të punoni më shumë është me veten tuaj. Të kesh pyetje të sinqerta që të shkaktojnë mendime që i bëni vetes çdo muaj, tremujor, apo edhe çdo ditë, mund t’ju drejtojë drejt rritjes.

Bëjini vetes pyetjet e vështira: “A po e jetoj qëllimin tim?”, “A është mënyra e jetesës së një drejtuesi biznesi për mua?”, “A jam i/e lumtur?” Mbajtja e një ditari, ose mbajtja e shënimeve në telefonin tuaj mund t’ju ndihmojë të mbani zemrën dhe mendjen tuaj në një linjë, duke u siguruar që qëllimet dhe ëndrrat tuaja personale të mos fshihen mënjanë nga vala e biznesit. Nëse ju duket e vështirë të jesh kaq i sinqertë me veten, mund të gjesh një partner të përgjegjshmërisë, dikë me qëllime të pajtueshme. Ju gjithashtu mund të kërkoni një mentor që do t’ju udhëzojë në planifikimin se si të lundroni në ndryshimet e nevojshme në jetën tuaj, veçanërisht nëse pyetjet tuaja të thella zbulojnë se keni devijuar nga rruga që keni vendosur fillimisht për veten tuaj.

Vënia në punë e këtyre pesë strategjive mund të jetë një ndryshim i vërtetë i lojës për këdo që mendon se po i mungon lidhja njerëzore. Angazhimi i anëtarëve të ekipit, kolegëve dhe punonjësve mund të hapë dyert dhe ta bëjë kompaninë tuaj një vend ku të gjithë duan të punojnë.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0