Disa diskutime kanë nisur në lidhje me ndryshimet e kufijve të shpejtësisë si brenda qyteteve ashtu edhe në autostrada. Çfarë saktësisht po vjen?
Ministrat e Transportit të vendeve të BE-së janë të ftuar të marrin vendime në lidhje me kufizimet e shpejtësisë në rrugë.
Ndryshimi i klimës… dikton një ulje të ndotjes (kjo është sigurisht relative), autostradat e reja moderne imponojnë një rritje dhe rrugët e brendshme të qytetit një ulje, për arsye sigurie.
Në vendet e Bashkimit Evropian, kufijtë e shpejtësisë përcaktohen nga ligjet kombëtare dhe mund të ndryshojnë midis shteteve anëtare. Kufijtë e shpejtësisë janë të rëndësishëm për sigurinë e shoferëve dhe këmbësorëve dhe gjithashtu ndikojnë në konsumin e karburantit dhe emetimet.
Në mënyrë tipike, kufijtë e shpejtësisë ndryshojnë sipas llojit të rrugës dhe rajonit. Për shembull, në zonat e banuara, kufijtë janë zakonisht rreth 50 kilometra në orë, ndërsa në rrugët kombëtare dhe autostrada mund të arrijnë 100-130 kilometra në orë.
Disa vende, si Gjermania, kanë pjesë të autostradës ku nuk ka kufizim standard të shpejtësisë, megjithëse ka një shpejtësi të ‘rekomanduar’ prej 130 kilometrash në orë. Vende të tjera, si Estonia dhe Qiproja, kanë kufij më të ulët të shpejtësisë në krahasim me mesataren e BE-së.
Në komunitetin evropian të rrugëve, debati për shpejtësinë e autostradës po merr dimensione të reja. Një vend ka marrë tashmë vendime dhe një i dyti do të marrë së shpejti. Kështu në Itali ka përfunduar diskutimi për rritjen e shpejtësisë në 150 km/h, ndërsa në Çeki, me miratimin e fundit të një ligji, rritja e shpejtësisë tashmë ka përfunduar, deri në 150 km/h në autostrada.
Në Greqi nuk ka nisur zyrtarisht ky diskutim, diçka që duhet bërë, pasi tashmë ka kufij të reduktuar qesharak në rrugë, si dhe limite të larta në vendet ku nuk duhet të jenë…
Kufiri maksimal i shpejtësisë në BE:
Austri: 130 km/h
Belgjika: 120 km/h
Bullgaria: 140 km/h
Kroacia: 130 km/h
Qipro: 100 km/h
Republika Çeke: 150 km/h
Danimarka: 130 km/h
Estonia: 110 km/h (verë), 90 km/h (dimër)
Finlandë: 120 km/h (verë), 100 km/h (dimër)
Francë: 130 km/h (verë), 110 km/h (kur bie shi)
Gjermani: Nuk ka kufizim maksimal të shpejtësisë në disa pjesë të Autobahn, por ka një shpejtësi të rekomanduar prej 130 km/h.
Greqia: 130 km/h
Hungaria: 130 km/h
Irlanda: 120 km/h
Itali: 130 km/h
Letonia: 110 km/h
Lituani: 130 km/h
Luksemburgu: 130 km/h
Maltë: 80 km/h
Holandë: 130 km/h (mund të reduktohet në 100 km/h në disa zona)
Polonia: 140 km/h
Portugalia: 120 km/h
Rumania: 130 km/h
Sllovakia: 130 km/h
Sllovenia: 130 km/h
Spanja: 120 km/h
Suedi: 120 km/h
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.