"Bazat e Pitching" nga Egita Polanska, Entrepreneur in Residence në Tiranë - Business Magazine Albania

“Bazat e Pitching” nga Egita Polanska, Entrepreneur in Residence në Tiranë


Një pitch i mirë është jetik për një sipërmarrës që të prezantojë idenë e tij jo vetëm për investitorët, por edhe për qëllime shitje, konferenca të ndryshme ose për njerëzit që duhet të dinë se çfarë ata bëjnë.

Kjo master klasë nga Women Founders Network Albania, e drejtuar nga Egita Polanska, Startup Wise Guys Letonia, do t’ju udhëzojë në bazat e pitching. Në këtë master klasë, Egita do të japë një përmbledhje të përgjithshme se çfarë është një pitch dhe pse duhet të kuptoni se kush është audienca në të cilën do të bëni pitch. Cili është ndryshimi midis elevator pitch / pitch normal dhe pitch para investitorit/shitjeve? Si të tërhiqni vëmendjen e njerëzve dhe më shumë.

Lexoni: Egita Polanska, Entrepreneur in Residence, vjen në Tiranë në datën 21 Tetor

Nëse doni të bëheni pjesë e këtij organizimi dërgoni një email në womenfounder@gmail.com me emrin tuaj të plotë, startup-in / idenë dhe përshkruani me 2 fjali pse ky është një përfitim për ju. Kujdes: Vendet janë të limituara.

Kjo masterklasë mbështetet nga Swiss EP Albania, përmes EiR (Entrepreneur in Residence) Egita Polanska.

Data: 1 Nëntor
Ora: 6 PM – 8 PM
Vendi: Innospace Tirana

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0