Apple njofton se fitimet e saj për tremujorin që kaloi janë më të lartat ndonjëherë - Business Magazine Albania

Apple njofton se fitimet e saj për tremujorin që kaloi janë më të lartat ndonjëherë

Apple

Apple njoftoi fitimet e saj të tremujorit të parë të enjten dhe rezultatet ishin shumë të mira. Aq të mira, në fakt, sa ishte tremujori më fitimprurës, ndonjëherë. Dhe, jo vetëm për Apple. Prodhuesi i iPhone sapo kishte tremujorin më të mirë të çdo kompanie, duke raportuar 123.9 miliardë dollarë të ardhura dhe 34.6 miliardë dollarë fitim. Në vetëm një të katërtën.

Tremujori i parë i Apple përfaqëson tre muajt e fundit të vitit kalendarik, i njohur gjithashtu për ne të tjerët si sezoni i blerjeve të festave. Kjo shpjegon pse kompania kishte tremujorin e saj më të mirë ndonjëherë për pothuajse gjithçka që shet. Vetëm shitjet e iPad ranë paksa.

Vlen të përmendet se shitjet e Mac-ëve, të cilat u rritën 25%, duke i bërë kompjuterët desktop dhe laptop segmentin e produkteve me rritjen më të shpejtë të Apple. Kjo është një fjali që nuk ka qenë e vërtetë që përpara se kompania të prezantonte iPod-in më shumë se 20 vjet më parë.

Nuk është e vështirë të kuptosh pse. Jo vetëm që laptopët dhe desktopët kanë pasur një rritje masive në popullaritet pasi njerëzit janë përshtatur për të punuar nga shtëpia, por kalimi i Apple në procesorët e vet u ka dhënë gjithashtu Mac-ve të rinj me çipa të serisë M1 një hap të madh në performancë mbi PC-në e konkurrentëve të tyre Intel dhe AMD.

Megjithatë, më mbresëlënës sesa shifrat e shitjeve, është një numër tjetër që kompania ndau në përgjigje të një pyetjeje rreth abonimeve. “Tani kemi 785 milionë abonentë që paguajnë”, tha Luca Maestri, CFO i Apple. “Ne jemi rritur 165 milionë vetëm në 12 muajt e fundit. Shumë, shumë të kënaqur me performancën.”

Lexoni: Apple pagoi rreth 60 miliardë dollarë për zhvilluesit e App Store në 2021

Këto shifra janë të vështira për t’u vendosur në kontekst. Apple numëron çdo abonim individual veç e veç, jo numrin e përdoruesve unikë që kanë të paktën një abonim. Pra, nëse abonoheni në Apple Music dhe iCloud, këto janë dy abonime.

Apple nuk iu përgjigj një pyetjeje se si e numëron paketën e saj AppleOne, e cila përfshin katër ose gjashtë shërbime, në varësi të planit që zgjidhni. Gjithashtu nuk thotë se si i numëron abonimet familjare, mbase nuk i numëron ato si një abonim. Kjo e bën të vështirë të dihet se sa njerëz janë të abonuar në të paktën një nga shërbimet e Apple, por me më shumë se një miliard pajisje iOS në përdorim, numri është goxha i lartë.

Edhe nëse ka, të themi, 390 milionë njerëz që secili ka mesatarisht dy abonime, kjo nuk e ul aspak suksesin e Apple. Në fakt e kundërta është e vërtetë. Një klient me abonime në shërbime të shumta është më i vlefshëm për Apple.

Pse? Dy arsye:

E para duhet të jetë e qartë. Të ardhurat nga abonimi janë dhurata që vazhdojnë të japin. Konsumatorët regjistrohen për një shërbim dhe paguajnë një tarifë mujore në mënyrë të vazhdueshme, zakonisht për vite me radhë. Në rastin e Apple, ata shpesh regjistrohen për një shërbim të dytë ose të tretë. Ata madje mund të regjistrohen për AppleOne.

Arsyeja tjetër që abonimet janë kaq të vlefshme është se sa herë që një klient regjistrohet për një shërbim tjetër të Apple, kjo krijon varësi. Sa më shumë që një klient përdor shërbimet e Apple, aq më shumë ka gjasa që të vazhdojë të përdorë pajisjet e tij Apple.

Ju gjithashtu ka më shumë gjasa të blini më shumë pajisje Apple. AirPods dhe AirPods Pro sinkronizohen dhe kalojnë me wireless midis pajisjeve Apple duke përdorur iCloud. Nëse jeni pronar i iPhone dhe është koha për të përmirësuar laptopin tuaj të vjetër Windows, të gjitha ato shërbime për të cilat paguani do të funksionojnë pa probleme me një iPad ose Mac të ri.

Nëse jeni pronar i iPhone dhe të gjitha listat tuaja të preferuara janë në Apple Music, shfaqjet tuaja të preferuara janë në Apple TV+ dhe të gjitha pajisjet tuaja janë të rezervuara me iCloud, pengesa për të kaluar në një kompjuter ose pajisje Android është e lartë. Kur është koha për të përmirësuar, ka shumë më tepër gjasa që thjesht të shkoni me atë që keni tashmë. Në fund të fundit, thjesht funksionon, apo jo?

Për Apple – bazuar në këto shifra, të paktën – sigurisht që duket se po.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0