Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit

Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit


Me avancimin e furishëm të teknologjisë, shumë prej “shpikjeve” të reja kanë qenë bashkime të dy të mirave ekzistuese. I tillë është edhe rasti i Android Auto dhe Apple CarPlay. Me përdorimin sa vjen e më të madh të smartphone, lindi në një pikë nevoja e ndërlidhjes së saj me vendin ku njerëzit kalojnë një pjesë të madhe të kohës. Pikërisht makinën.

E para që “theu akullin” ishte Apple me Apple CarPlay në mars të vitit 2014. Përgjigja e Android erdhi thuajse ekzaktësisht 1 vit më pas. Në Mars 2015, Android prezantoi Android Auto, për t’u futur edhe ajo në “lojë”. Apple e filloi pak “rëndë” këtë lojë. Makina e parë e pajisur me CarPlay ishte Ferrari FF. Më pas Hyundai deklaroi se edhe ajo do ta përqafonte atë sistem, e pas saj edhe Volvo.

Lexoni: Bob Lutz jep parashikimet e tij për industrinë e automobilave

Në Maj 2015 Hyundai Sonata bëhet e para makinë që integron Android Auto. Hyundai kështu u bë një nga kompanitë e para që përqafoi teknologji të tilla. Më pas pak nga pak edhe kompani të tjera filluan të integronin Android Auto në makinat e tyre duke parë domosdoshmërinë dhe fleksibilitetin e sistemit.

Shumë makina sot janë të pajisura me të dyja sistemet duke i dhënë më shumë fleksibilitet zgjedhjes së klientëve.

Nga ana estetike Apple CarPlay duket më mirë. Kurse Android Auto, duket pak e thatë. Por, në fund fare, ajo çka është më e rëndësishme është funksionaliteti.

Le të shohim se si krahasohen ato me njëra tjetrën.

https://youtu.be/jeESbGPl_Dw

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0