Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit

Android Auto vs. Apple CarPlay. Estetika kundër funksionalitetit

~3 minuta lexim


Me avancimin e furishëm të teknologjisë, shumë prej “shpikjeve” të reja kanë qenë bashkime të dy të mirave ekzistuese. I tillë është edhe rasti i Android Auto dhe Apple CarPlay. Me përdorimin sa vjen e më të madh të smartphone, lindi në një pikë nevoja e ndërlidhjes së saj me vendin ku njerëzit kalojnë një pjesë të madhe të kohës. Pikërisht makinën.

E para që “theu akullin” ishte Apple me Apple CarPlay në mars të vitit 2014. Përgjigja e Android erdhi thuajse ekzaktësisht 1 vit më pas. Në Mars 2015, Android prezantoi Android Auto, për t’u futur edhe ajo në “lojë”. Apple e filloi pak “rëndë” këtë lojë. Makina e parë e pajisur me CarPlay ishte Ferrari FF. Më pas Hyundai deklaroi se edhe ajo do ta përqafonte atë sistem, e pas saj edhe Volvo.

Lexoni: Bob Lutz jep parashikimet e tij për industrinë e automobilave

Në Maj 2015 Hyundai Sonata bëhet e para makinë që integron Android Auto. Hyundai kështu u bë një nga kompanitë e para që përqafoi teknologji të tilla. Më pas pak nga pak edhe kompani të tjera filluan të integronin Android Auto në makinat e tyre duke parë domosdoshmërinë dhe fleksibilitetin e sistemit.

Shumë makina sot janë të pajisura me të dyja sistemet duke i dhënë më shumë fleksibilitet zgjedhjes së klientëve.

Nga ana estetike Apple CarPlay duket më mirë. Kurse Android Auto, duket pak e thatë. Por, në fund fare, ajo çka është më e rëndësishme është funksionaliteti.

Le të shohim se si krahasohen ato me njëra tjetrën.

https://youtu.be/jeESbGPl_Dw

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi nuk është përfundimtar, dështimi nuk është fatal, guximi për të vazhduar përpara ka rëndësi.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0