Alibaba ka krijuar 30 milionë vende pune në Kinë dhe mendon të krijojë 1 milionë të tjera në SHBA


CEO dhe përgjegjësi ekzekutiv i Alibaba, Jack Ma, në muajin Janar i bëri një premtim presidentit Trump, se do të krijonte 1 milionë vende pune në SHBA brenda 5 viteve.

Jack Ma dha informacion më të detajuar rreth premtimit të tij në Gateway ’17. “Ne vazhdimisht kemi krijuar vende të reja pune gjatë 18 viteve të fundit”, u shpreh i entuziazmuar Ma, gjatë seancës mediatike Q&A, në konferencën e zhvilluar ditën e Martë.

Ma solli në kujtesë guvernatorin paraardhës të Kalifornisë Arnold Schwarzenegger, i cili shërbeu për dy mandate nga 2003 në 2011, i cili e falenderonte Jack-un dhe Alibaba-ën për krijimin e 20.000 vendeve të punës në Kaliforni. “Tashmë ne kemi shumë eksperiencë dhe mund të bëjmë akoma më mirë.” tha Ma.

Lexoni: Jack Ma: “Përse njerëzit janë një hap përpara makinerive dhe robotëve?”

“Kjo konferencë në Detroit zhvillohet për të shpallur zyrtarisht fillimin e punës drejt qëllimit tonë për hapjen e 1 milionë vendeve të punës në SHBA.” tha ai.

Alibaba thotë që i krijon vendet e punës, duke nxitur sipërmarrjet e vogla dhe të mesme që të regjistrohen në platformat e saj. Kur këto sipërmarrje fillojnë të shesin nëpërmjet rrjetit të bizneseve të Alibaba, besohet që fillojnë të punësohen më shumë njerëz, të cilëve u ofrohen edhe rritje në pagë.

Gjigandi i teknologjisë Michael Evans pohoi se Alibaba ka mundësi të shkojë drejt qëllimit të tij final, sepse ai tashmë ka krijuar 30 milionë vende punë në Kinë, bazuar në një raport të Boston Consulting Group. “Ne mendojmë që është ambicioz, por mendojmë që është një ambicie e arritshme.”- tha ai.

Pas 18 vitesh në Kinë, Alibaba ka rreth 11 millionë biznese të vogla dhe të mesme në platformën e tij dhe ka krijuar 30 milionë vende pune, – tha Evans.

Lexoni: Këto 3 trende do të përcaktojnë të ardhmen tuaj, thotë Jack Ma

“Ato u krijuan nga biznese që aktualisht janë në rritje, të cilat zgjodhën të shisnin virtualisht online, në vend që thjesht të shisnin produktet e tyre në komunitetin që i rrethon,”shpjegoi ai. “Ne nuk besojmë që duhet të ketë ndonjë ndryshim për bizneset e vogla dhe të mesme të SHBA-së, që të bëhen pjesë e platformës sonë.”

Në të ardhmen, një pjesë e madhe e strategjisë së globalizimit të Alibaba është të lejojë ndërmarrjet e vogla dhe të mesme të SHBA të fillojnë të shesin në tregun aziatik, jashtë Kinës – theksoi Evans.

“Vizioni largpamës i Jack-ut, është të lidhë miliona të këtyre ndërmarrjeve me tregje të reja konsumatorësh,”- tha ai.

Gjatë seancës Q&A, Ma theksoi gjithashtu se Alibaba është më shumë i interesuar në shitjen e bizneseve të vogla botërore në Kinë, sesa në shitjen e produkteve të Alibaba në Amerikë. Alibaba nuk është i shqetësuar për madhësinë e markës së tij, sepse shqetësimi i tij kryesor është se si po performojnë bizneset në platformën e tij dhe a janë të kënaqur konsumatorët.

Lexoni: Çfarë mund të mësoni për suksesin nga të rinjtë dhe Jack Ma?

“Ne nuk na intereson fakti që Alibaba ka një markë të madhe,” tha Ma.

“Ne shpresojmë që bizneset e vogla, të kenë një markë të madhe nëpërmjet internetit.”

Burimi: thestreet.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale