Thënie nga Martin Luther King, për të kuptuar fuqinë e një vizioni

Ai kishte një ëndërr, po ashtu dhe ti! Thënie nga Martin Luther King, për të kuptuar fuqinë e një vizioni


A e dini se një nga këshilltarët e Martin Luther King i ka rekomanduar që ai të mos përmendë frazën “Unë kam një ëndërr” gjatë fjalimit të tij në shkallët e përmendores së Linkolnit në vitin 1963? Fatmirësisht, King e refuzoi këtë rekomandim.

Ai fjalim dhe shprehjet nga shumë të tjerë na kanë frymëzuar dhe na kanë dhënë forcë për të guxuar e për të ndjekur ëndrrat tona.

Këto janë pak nga perlat e King, për të na kujtuar fuqinë e një vizioni.

1. “Besimi është duke bërë hapin e parë edhe kur nuk mund të shihni të gjitha shkallët.”

2. “Në fund, nuk do të kujtojmë fjalët e armiqve tanë, por heshtjen e miqve tanë.”

3. “Vetëm në errësirë mund të shohësh yjet.”

4. “Nëse nuk mund të vraponi, atëherë ecni, nëse nuk mund të ecni zvarrituni, por çfarëdo që të bëni, duhet të ecni përpara.”

5. “Ërrësira nuk mund ta largojë errësirën: Vetëm drita mund ta bëj atë. Urrejtja nuk mund të largojë urrejtjen: Vetëm dashuria mund ta bëj atë.”

6. “Mos lejo asnjë njeri të të ulë aq poshtë sa ta urresh.”

7. “Asgjë në botë nuk është më e rrezikshme se injoranca e sinqertë dhe idiotësia e vetëdijshme.”

8. “Inteligjencë plus karakter, kjo është arritja e vërtetë e edukimit.”

9. “Kam vendosur të zgjedh dashurinë… Urrejtja është një barrë shumë e madhe.”

10. “Gjithsecili mund të jetë madhështor… sepse të gjithë mund të shërbejmë. Nuk duhet të kesh një diplomë fakulteti për të qenë i dobishëm. Ju nuk keni nevojë të bëni subjektin tuaj dhe foljen të bien dakord për të shërbyer. Të duhet vetëm një zemër plot me mirësi. Një shpirt që gjeneron vetëm dashuri.”

11. “Ata që nuk janë në kërkim të lumturisë kanë më shumë gjasa ta gjejnë atë, sepse ata që po kërkojnë harrojnë se mënyra më e sigurt për të qenë të lumtur është të kërkojmë lumturi për të tjerët.”

12. “Ne duhet të pranojmë pakënaqësitë e fundme, por kurrë të mos humbasim shpresën e pafund.”

13. “Njerëzit dështojnë të bashkohen, sepse kanë frikë nga njëri-tjetri, kanë frikë nga njëri-tjetri sepse nuk e njohin njëri-tjetrin, nuk e njohin njëri-tjetrin, sepse nuk kanë komunikuar me njëri-tjetrin”.

14. “Ne duhet të zhvillojmë dhe të ruajmë aftësinë për të falur. Kush ka fuqinë për të falur ka fuqinë për të dashur. Ka një të mirë në më të keqen tonë dhe një të keqe në të mirën tonë. Kur e zbulojmë këtë, ne jemi më pak të prirur të urrejmë armiqtë tanë”.

15. “Asnjë person nuk ka të drejtë të sjellë shi mbi ëndrrat e tua.”

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0