A do ta shiste Instagram-in përsëri themeluesi i këtij rrjeti social?

A do ta shiste themeluesi i Instagram-it përsëri aplikacionin e tij në Facebook? Përgjigjet ai vetë


Nëse themeuesi i Instagram Kevin Systrom do të kishte mundësi, me siguri do ta shiste prapë Instagram-in te Facebook.

Ish-Drejtori Ekzekutiv i Instagram, bëri një paraqitje të mërkurën e kaluar në konferencën e New York Times ‘DealBook, ku u pyet nëse do ta shiste përsëri Instagram-in.

Sipas reporterit të NBC News Dylan Byers, ai me siguri as nuk do të mendonte dy herë.

“Kur dikush vjen dhe ju ofron një miliard dollarë për 11 persona, çfarë i thoni?” Systrom u përgjigj.

Systrom u largua nga Instagram në 2018, gjashtë vjet pasi rrjeti social u ble nga Facebook për 1 miliard dollarë. Systrom dhe bashkëpunëtori i tij, Mike Krieger, thuhet se vendosën të largoheshin për shkak të “tensioneve në rritje me Mark Zuckerberg”. Tetorin e kaluar, Systrom tha se “ai ka edhe disa ide të tjera si Instagram-i”.

Para se të linte kompaninë në shtator 2018, Systrom ndaloi së postuari në këtë platformë. Postimi i tij i fundit ishte në 20 maj 2018.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0