Hidheni kompjuterin. 99% e shqiptarëvë përdorin smartphonë për të hyrë në internet - Business Magazine Albania

Hidheni kompjuterin. 99% e shqiptarëvë përdorin smartphonë për të hyrë në internet


Gjatë këtij viti, gati 69% e popullsisë në moshën 16 – 74 vjeç përdorin internet. Mbi 87 % e tyre e përdorin atë çdo ditë. Sipas anketës së INSTAT për Përdorimin e Teknologjisë së Informacionit dhe Komunikimit (TIK) gati 99 % e individëve të moshës 16 – 74 vjeç kanë përdorur aparat celularë/telefona smart për të hyrë në internet.

Ky tregues u rrit 5 pikë përqindje krahasuar me vitin 2018. Sipas studimit 23,7 % dhe 6,8 % e popullsisë në studim e përdorin internetin nëpërmjet laptopit dhe tabletit. Edhe këto tregues kanë pësuar rritje ndaj një viti më parë, respektivisht 8,5 dhe 1,1 pikë përqindje.

Ndërkohë, pothuajse të gjithë përdorin WhatsApp, Viber, Skype. 92% e qytetarëve të anketuar kanë pohuar përdorimin e tyre.

Familjet me akses në internet

Përqindja e familjeve shqiptare që kanë akses në internet në vitin 2019 është 82,2 %, krahasuar me 80,7 % një vit më parë. Më shumë se gjysma e familjeve (57 %) kanë akses në internet me rrjet broadband (rrjet optike ose kabllor, ADSL, etj.). Përqindja e familjeve me akses në internet nëpërmjet lidhjes “mobile broadband” (telefona smart 3G ose 4G, tablet, etj.), është 88,9 %.

Përdorimi i TIK nga grupmosha 16 – 74 vjeç

Individët e moshës 16-74 vjeç që kanë përdorur internetin në “tre muajt e fundit” nga momenti i kryerjes së intervistës në vitin 2019, janë gati 67 % e popullsisë përfshirë në studim, ose 6% më shumë se një vit më parë.

87% e të anktetuarve e përdorin shpesh internetin (çdo ditë/pothuajse çdo ditë) dhe 11,5 % (të paktën një herë në javë).

Aktivitetet kryesore që kryhen nëpërmjet internetit janë: kërkimi i informacionit për mallrat dhe shërbimet (për 50,2 % të përdoruesve të internetit), marrja ose dërgimi i email (32,5 %), shikimi I filmave në internet, (live ose të ruajtura online 38,2 %).

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0