A do ta shiste Instagram-in përsëri themeluesi i këtij rrjeti social?

A do ta shiste themeluesi i Instagram-it përsëri aplikacionin e tij në Facebook? Përgjigjet ai vetë


Nëse themeuesi i Instagram Kevin Systrom do të kishte mundësi, me siguri do ta shiste prapë Instagram-in te Facebook.

Ish-Drejtori Ekzekutiv i Instagram, bëri një paraqitje të mërkurën e kaluar në konferencën e New York Times ‘DealBook, ku u pyet nëse do ta shiste përsëri Instagram-in.

Sipas reporterit të NBC News Dylan Byers, ai me siguri as nuk do të mendonte dy herë.

“Kur dikush vjen dhe ju ofron një miliard dollarë për 11 persona, çfarë i thoni?” Systrom u përgjigj.

Systrom u largua nga Instagram në 2018, gjashtë vjet pasi rrjeti social u ble nga Facebook për 1 miliard dollarë. Systrom dhe bashkëpunëtori i tij, Mike Krieger, thuhet se vendosën të largoheshin për shkak të “tensioneve në rritje me Mark Zuckerberg”. Tetorin e kaluar, Systrom tha se “ai ka edhe disa ide të tjera si Instagram-i”.

Para se të linte kompaninë në shtator 2018, Systrom ndaloi së postuari në këtë platformë. Postimi i tij i fundit ishte në 20 maj 2018.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0