Çfarë është kërkuar më shumë në Wikipedia për vitin 2017? - Business Magazine Albania

Çfarë është kërkuar më shumë në Wikipedia për vitin 2017?

~9 minuta lexim


2017 ka qenë një vit i trazuar dhe intrigues dhe me të erdhi një pjesë e gjërave që lexuesit klikuan për të mësuar më shumë në Wikipedia. Temat janë të ndryshme, duke përfshirë ‘pop culture’, politikën, vdekjet që lanë impakt dhe faqet gjithnjë e më popullore. Në frymën e shkëmbimit të njohurive, mendimeve dhe ideve, wikipedia ka përgatitur 50 artikujt më të lexuar të vitit që lamë pas.

Lexoni: Çfarë është kërkuar më shumë në Google për vitin 2017?

Ndërsa lista është kryesisht një ndërthurje kërkimesh rreth argëtimit dhe shifrave, asgjë nuk është më interesante se sa dy artikujt kryesorë në listë, të cilat na kujtojnë se bota është një vend i ftohtë dhe i errët:

  1. Vdekjet në vitin 2017 (37,387,010 shikime, duke u rritur më 20 nëntor pas vdekjes së Charles Manson)
  2. Donald Trump (29.644.764 shikime, duke u rritur më 20 janar për shkak të kurorëzimit të tij si president i SHBA-ve).

Këto dy kërkime ishin në krye të listës, ndërsa Mbretëresha Elisabet u rendit e treta me 19.290.956 shikime dhe arriti kulmin më 10 dhjetor, ditën që Netflix la sezonin e dytë të dramës Lizin, The Crown. Game of Thrones u shfaq dy herë në top 10-shen.

Dukshëm u shfaqën në listë edhe Meghan Merkle (# 5, 16,944,130 shikime), Gal Gadot (# 15, 14,034,958 shikime), The Rock (# 22, 12,444,987 shikime), Ed Sheeran (# 35, 11,010,941 shikime).

Ishte e çuditshme që figura si O.J. Simpson (# 32, 11,301,016 shikime), Charles Manson (# 34, 11,131,106 shikime), madje edhe Adolf Hitler (# 48, 9,872,486 shikime) kanë qenë pjesë e top kërkimeve të Wikipedia.

Termat e kërkimit të orientuara tek teknologjia gjithashtu janë të vendosuara mirë në listën e kërkimit, kryesuar (pa dyshim) nga kriptomonedha popullore Bitcoin (# 9, 15,026,561 shikime). Ndërsa kompanitë e teknologjisë si Facebook (# 26, 11,851,106 shikime) dhe YouTube (# 31, 11,322,747 shikime) u shfaqën gjithashtu në listë.

Lexoni: Çfarë kërkojnë shqiptarët në Google?

Por e çuditshmja ishte se mungonin në listë inteligjenca artificiale dhe robotika, për të cilat po flitet shumë kohët e fundit.

Lista e plotë e kërkimit:

  1. Deaths in 2017 (37,387,010)
  2. Donald Trump (29,644,764)
  3. Elizabeth II (19,290,956)
  4. Game of Thrones(season 7) (18,792,746)
  5. Meghan Markle (16,944,130)
  6. Game of Thrones (16,833,302)
  7. List of Bollywood films of 2017 (16,391,427)
  8. United States (15,763,915)
  9. Bitcoin (15,026,561)
  10. 13 Reasons Why (14,934,202)
  11. Baahubali 2: The Conclusion (14,607,282)
  12. It (2017 film) (14,539,123)
  13. Queen Victoria (14,164,451)
  14. List of highest-grossing Indian films (14,091,348)
  15. Gal Gadot (14,034,958)
  16. Logan (film) (14,030,384)
  17. Millennials (13,417,915)
  18. Riverdale (2017 TV series) (13,360,398)
  19. 2017 in film (13,298,613)
  20. Stranger Things (13,132,129)
  21. Wonder Woman(2017 film) (13,062,375)
  22. Dwayne Johnson (12,444,987)
  23. Star Wars: The Last Jedi (12,442,644)
  24. Justice League(film) (12,048,341)
  25. Elon Musk (11,968,362)
  26. Facebook (11,851,106)
  27. Cristiano Ronaldo (11,640,221)
  28. Get Out (film) (11,618,096)
  29. India (11,571,438)
  30. Barack Obama (11,421,965)
  31. YouTube (11,322,747)
  32. O. J. Simpson (11,301,016)
  33. Conor McGregor (11,265,283)
  34. Charles Manson (11,131,106)
  35. Ed Sheeran (11,010,941)
  36. Melania Trump (10,788,288)
  37. Princess Margaret, Countess of Snowdon (10,758,796)
  38. Split(2016 American film) (10,483,770)
  39. Thor: Ragnarok (10,443,757)
  40. Floyd Mayweather Jr. (10,432,043)
  41. Pablo Escobar (10,422,263)
  42. World War II (10,347,358)
  43. Spider-Man: Homecoming (10,289,999)
  44. Prince Philip, Duke of Edinburgh (10,217,057)
  45. Star Wars (10,196,172)
  46. Ariana Grande (10,100,281)
  47. Dunkirk (2017 film) (9,987,866)
  48. Adolf Hitler (9,872,486)
  49. Google (9,829,170)
  50. Guardians of the Galaxy Vol. 2 (9,771,127)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0