Vajza aziatike që la Google: 'Kultura atje është vërtetë dekurajuese' - Business Magazine Albania

Vajza aziatike që la Google: ‘Kultura atje është vërtetë dekurajuese’


  • Pavarësisht nga trajnimi rreth diversitetit, Google nuk ka lëvizur asnjë gur kur është fjala për punësimin e më shumë femrave dhe minoriteteve ose promovimin e tyre në lidership.
  • Disa gra të minoriteteve përshkruan përvoja të mbushura me izolim dhe racizëm.
  • Google thotë se këto ndryshime kërkojnë kohë dhe po tregon përparim me disa ekipe.

Falë një shënimi të debatueshëm që hedh poshtë programet e diversitetit të Google dhe femrave në teknologji, është duke u shqyrtuar gjithnjë e më tepër për faktin se çfarë do të thotë të punosh për Google, veçanërisht nëse nuk je i bardhë dhe femër.

Lexoni: Nuk është vetëm Google – shumë kompani po luftojnë me diversitetin në vendin e punës

Disa femra që punonin në kompani u larguan duke thënë se koha e tyre në Google shpesh ishte frustruese, pasi ato përjetuan rregullisht shpërfillje dhe injorim për origjinën e tyre, raporton Sam Levin i The Guardian.

Për shembull, Qichen Zhang është një grua aziatike që punoi për Google për rreth një vit dhe tani punon në Spotify.

Ajo përmbledh eksperiencën e saj në Google: “Nuk kam parë shumë femra, sidomos femra aziatike, me ngjyrë të zezë apo të tjera me ngjyrë në radhët e ekzekutivit. Nuk kam parë ndonjë mundësi për veten time … Kultura atje është me të vërtetë dekurajuese dhe kjo është arsyeja pse u largova.

Një grua me ngjyrë e paidentifikuar, e cila bisedoi me Guardianin, përshkroi se ishte e dekurajuar nga puna e saj me programet e rekrutimit të diversitetit disa kohë më parë. Kur menaxherët e punësimit do të diskutonin për një kandidat, ajo ndjeu se mbizotëronte kodi për “përshtatjen me njerëzit e bardhë” në vend që t’i përshtatej vlerave të përgjithshme të Google.

Kjo ide e përshtatjes me “njerëzit si unë” është një nga themelet e paragjykimeve të pavetëdijshme, thonë ekspertët. Trajnimi i diversitetit supozohet të ndihmojë njerëzit të njohin paragjykimet e tyre.

Megjithatë, pavarësisht nga përdorimi i këtij trajnimi dhe madje edhe duke ndarë shijen e saj me botën, Google priret nga mungesa e përparimit në diversitetin për punësimin.

Reputacioni i kompanisë si një nga vendet më të mira për punë sjell miliona aplikantë çdo vit, megjithatë kompania nuk ka lëvizur asnjë hap ndaj çështjes së diversitetit.

Burrat mbajnë 75% të roleve udhëheqëse të Google dhe njerëzit e bardhë mbajnë 68% të këtyre roleve. Vetëm 2% e punonjësve të saj janë të zinj, 4% latinë dhe 35% aziatikë.

Në vitin e kaluar, Google ka rritur përqindjet e punonjësve femra, udhëheqësve femra, punonjësve të zinj dhe latinëve me vetëm 1%, thotë ajo.

Google pranon se ende ka punë për të bërë. Drejtori i Google i diversitetit global Yolanda Mangolini i tha Guardian se “ndryshimi kërkon kohë … Ne e dimë se nuk është vetëm për rekrutimin e një fuqie punëtore të ndryshme, por për krijimin e një ambienti ku ata duan të qëndrojnë.”

Lexoni: Si u bëra inxhiniere në Google pa pasur një diplomë në shkenca kompjuterike?

Dhe Google mund të nxjerrë në pah disa përparime në disa skuadra, si ekipi inxhinierik i “Google Play” i drejtuar nga Mekka Okereke, një menaxher me ngjyrë. Ky ekip është 10% i zi, 10% latinë, 25% femra dhe 50% femra menaxhere dhe është bërë model për menaxherët e tjerë.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0