2016 Warc Prize, Vodafone Turkey fituese në kategorinë e Inovacionit të Vitit - Business Magazine Albania

2016 Warc Prize, Vodafone Turkey fituese në kategorinë e Inovacionit të Vitit


Një fushatë nga skuadra “e kuqe” e Vodafone Turkey e cila adresonte kauzën e dhunës në familje është bërë fituese e Grand prix në kategorinë “2016 Warc Prize for Innovation”, çmim i cili u akordua në një event mbrëmjen e shkuar në Londër.

Me Between Us, kompani telefonike fuqizoi pozitat e brandit të saj si një markë inovative dhe e besueshme duke krijuar një aplikacion mbrojtës për smartphone- the Vodafone Red Alarm- që u jep mundësi grave të telefonojnë për ndihmë në momentin e dhunës pa u vënë re.

Gati një e katërta e femrave në Turqi që kanë një smartphone e kanë shkarkuar aplikacionin, i cili është përdorur më shumë se 100,000 herë.

Kjo fushatë është cilësuar nga juria si e goditur, e fuqishme dhe një inovacion i vërtetë. Ajo ka mbetur e impresionuar nga mënyra se si kompania ka arritur të trajtonte një çështje të ndjeshme sociale, por jo vetëm subjekti emocional i kauzës e përzgjodhi atë si më të mirën. Nga një perspektivë marketingu e pastër fushata ka impresionuar në të gjitha aspektet e strategjisë dhe të ekzekutimit të saj.

Përveç çmimit prej 5,000 $ Grand Prix, asaj iu akorduan 5 Çmime Speciale (Special Awards) secila me një vlerë monetare prej 1,000 $, 5 medalje të arta, 5 të argjendta dhe 2 të bronxi.

Volvo rrëmbeu 2 Çmime Speciale (Special Awards), për kategorinë e Inovacionit dhe atë të Bashkëpunimit në Krijimin e Inovacionit për Lifepaint, një fushatë britanike nga Grey London ku kompania e prodhimit të automobilave në partneritet me një kompani bojërash krijuan një bojë reflektuese për t’i bërë më të sigurtë çiklistët.

Çmimi për Organizatën Jo Fitimprurëse u rrëmbye nga “Project Akshar”, zhvilluar nga FP7/DXB për SmartLife, një organizatë joqeveritare e cila operon në Emiratet e Bashkuara Arabe për dhënien e aksesit në trajnimet për anglisht për punëtorët me vështirësi në gjetjen e një pune në Dubai.

Për listën e plotë të fituesve klikoni këtu: http://www.warc.com/Topics/WarcPrizeInnovation2016.topic

 

/Warc 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0