Spark.me prezanton folësin e ri Scott Morrison - Business Magazine Albania

Spark.me prezanton folësin e ri Scott Morrison


Skuadra e organizimit e Spark.me, një prej konferencave më të mëdha të marketingut dhe internetit në Europën Juglindore, e cila mbahet më 28-29 Maj, në Budva, Montenegro, sapo ka konfirmuar një folës të ri në konferencën Spark.me 2016, Scott Morrison, ish-Drejtorin e Marketingut të Diesel, Levi’s dhe Activision.

Scott ka drejtuar disa nga brandet më të mëdhaja në botë, ka punuar me disa nga liderat më frymëzuesë, eksperiencë të cilën e ka shfrytëzuar për biznesin e tij, ‘The Boom!’. Eksperienca e tij lidhet edhe me klientin, edhe me angjencinë, duke shpenzuar 10 vite në secilën prej disiplinave. Ai ka zhvilluar, drejtuar dhe fituar disa çmime në rrugën e tij për fushata të cilat përfshijnë ‘Studio Africa’, ‘Be Stupid’ dhe ‘Rebbot’ te Diesel; ‘501’, ‘Twisted’ dhe ‘Ones to Watch’ te Levi’s; ‘World Cup’, ‘Freestylers’ dhe ‘Running’ për Nike; dhe ‘Guitar Hero’, ‘Call of Duty: Modern Welfare’ dhe ‘Lucasfilm’ për Activision.

Spark.me-prezanton-folësin-e-ri-Scott-Morrison-businessmag

Biznesi i ri i Scott, ‘The Boom!’ është një lëvizje e cila ka si synim të ndërlidhë njerëzit me brendësinë e tyre të thellë dhe intuitive. Nëpërmjet një kombinimi të neuroshkencës dhe të paturit të ndërgjiegjes The Bloom! jep mësime cilësore të cilat u japin liderave, skuadrave të tyre dhe organizatës më gjërë perspektiva të reja, mjete dhe eksperienca për të ndezur dhe fuqizuar një ambjent më kreativ. The Boom! Ka punuar me ITV, Absolut, Starbucks, Red Bull, Sainsbury’s, UKTV, Oystercatchers, Rocket Fuel dhe Raconteur, dhe Scott ka kontribuar në Marketing, Campaign, BBC, FT dhe Sunday Times.

 Spikerë të publikuar më parë të Spark.me 2016 përfshijnë Jon Bradford (bashkëthemeluesi i F6S dhe Tech.eu dhe ish-Drejtor Menaxherial i Techstars në Londër), Annie Machon (ish-oficere e inteligjencës për Shërbimin e Sigurisë së Mbretërisë së Bashkuar, MI5), Danica Kombol (CEO e Everywhere Agency, një firmë marketing influencuese dhe lidere e rrjeteve sociale), dhe Marvin Liao (partner në fimën glabale VC dhe akselerator të startupeve, 500 Startups, bazuar në Silicon Valley).

Spark.me-prezanton-folësin-e-ri-Scott-Morrison-businessmag

Biletat e Spark.me janë të disponueshme në website-in zyrtar të konferencës, në www.spark.me. Çmimi i plotë i biletës është 250€. Gjithsesi, të gjitha palët e interesuara mund të përfitojnë nga shitjet e biletave Early Bird dhe mund ta marrin biletën e tyre për vetëm 120€, ose 60€ në rastin e një bilete studenti, deri në 13 Mars. Biletat mund të transferohen më pas te një person tjetër (“emri ndryshon”), por shuma nuk ripaguhet. Biletat e studentëve janë të disponueshme për personat që janë ende në vitet e studimit, të sapodiplomuarit dhe studentët e PhD deri në 27 vjeç, dhe për ata që do të diplomohen deri në janar 2016.

Spark.me është një nga konferencat më të rëndësishme të Internetit dhe Marketingut që mbahen në Europën Juglindore. Kjo konferencë do të mbahet në datat 28-29 Maj 2016, në Hotel Mediteran, Budva, Mal i Zi. Ky event është zhvilluar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që merret me mbarëvajtjen e domain-it kombëtar malazez-.ME. Spark.me sjell historitë më të reja  teknologjike, modele biznesi inovative, strategji për rritjen e kompanive teknologjike dhe liderë në botën e biznesit, sipermarrjes, teknologjisë dhe startup-eve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0