Kompania 3.5 milionë dollarëshe, që lindi jashtë dyerve të stadiumit - Business Magazine Albania

Kompania 3.5 milionë dollarëshe, që lindi jashtë dyerve të stadiumit


Sterling Wilson ishte 22 vjeç kur ai ngeci në industrinë e 25 miliardë $ të produkteve promocionale në një firmë të prodhimit kinez. Pesë vjet më vonë, kompania që ai themeloi pas shitjes të syzeve të diellit për tifozët e futbollit me anë të çantës që mbante në shpinë tërhoqi klientë gjigandë, duke përfshirë sistemet e mëdha universitare të SHBA-së dhe Coca-Cola-ën. Bashkë-themeluesi i Pop! Promos përshkruan se si shpirti i ekipit dhe një regjim prodhimi i zgjuar ka ndihmuar kompaninë e tij të luajë më mire me konkurrencën.

Kur të gjithë miqtë e mi ishin duke shkuar për të studiuar jashtë vendit dhe duke udhëtuar nëpër Europë, unë isha duke menduar çfarë të bëja. E shikoja Kinën në gazetë çdo ditë dhe vendosa të nis një punë në një firmë kineze farmaceutike në Shanghai.

Puna ime ishte për të organizuar logjistikën. Kam mësuar se nuk ekzistonte postë brenda natës në Kinë. Të dërgoje diçka midis krahinave mund të merrte disa ditë, por mund të eksportoje diçka jashtë vendit nga ajri në Shtetet e Bashkuara në vetëm dy ditë, e cila ishte interesante për mua.

Nuk kisha arritur t’a menaxhoja mirë lekun në Shangai, kështu që kur u ktheva përsëri në shkollë në vitin 2011 dhe pagova qeranë dhe depozitat e sigurisë, papritmas kuptova që nuk kisha asnjë dollar në emrin tim.

Shkova në ndeshjen e parë të futbollit për atë vit për Universitetin e Kalifornisë Jugore dhe kishte mijëra njerëz që po hanin ushqim të servirur nga pjesa e prapme e një automjeti të parkuar në kampus. Çdokush kishte kapele, bluza, pije freskuese, por askush nuk kishte syze dielli. Në atë moment mendova, “O zot, çdo gje është e qartë.”

Kështu atë natë, ndenja deri në mesnatë pas lojës – të cilën e fituam, meqë ra fjala – hyra në Skype dhe fillova të komunikoja me disa persona. Rezulton se, kushëriri i shokut tim të vjetër nga Shanghai sapo kishte blerë një fabrikë syzesh dielli. Projektova një palë syze dielli që ishin me ngjyrë të kuqe të ndezur dhe ngjyrë ari dhe lexonin “Game Day”(Dita e lojës) në të dyja anët, huazova disa para nga shoku im dhe porosita 2,000 palë prej tyre.

Ditën e ndeshjes me një tabelë të madhe që shkruhej “Game Sunglasses Day 10$”, mora biçikletën time me një çantë shpine plot me syze dielli dhe shita 2.000 palë në vetëm tre ditë. Telefonova disa nga miqtë e mi të shkollës së mesme dhe ata filluan shitjen në shkollat e tyre. Deri në tetor, shitëm pothuajse 100,000 palë syze dielli në të gjithë vendin.

Pastaj filluam duke bërë biznes me disa klientë korporatash dhe duhet të mësonim regjistrimin e administrimit të Ushqimit dhe të Drogës, testimin e sigurisë dhe të gjitha këto gjëra për të cilat nuk kishim asnjë koncept.

Përfundimisht klientët tanë filluan të na kërkonin të bënim produkte të tjera përveç syzeve. Ne thame jo për rreth një vit dhe më në fund e kuptuam që duhet t’a bënim këtë. Pop! Promos tani ka një linjë prej 20 produktesh dhe ajo që na dallon nga gjithë të tjerët në treg është që ne nuk kemi bërë asnjë inventar.

Ne e kemi bërë vendin tonë në këtë biznes jo duke parë në gjërat e tjera dhe duke pyetur, “Si të tjerët e bëjnë atë?” por duke  pyetur: “Cilat janë mundësitë tona?” Si mund t’a bëjmë këtë në mënyra të ndryshme? Dhe duke i sjellë te të rinjtë, të cilët nuk kanë përvojë, ne kemi marrë ide të reja.

 

burimi: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0